בנות השירות הלאומי בבתי החולים
בנות השירות הלאומי בבתי החוליםרשות השירות הלאומי

מנכ"ל רשות השירות הלאומי-אזרחי, שר-שלום ג'רבי סייר בבתי החולים תל-השומר וסורקה בבאר שבע, בכדי לעמוד מקרוב על פעילותיהן החיוניות של בנות השירות הלאומי בבתי החולים.

לסיור בביה"ח סורקה התלוותה אורה פרץ, מפקחת אזור הדרום מטעם "האגודה להתנדבות", וכן רכזת בנות השירות בבי"ח שסקרו בפני ג'רבי את תחומי שירותן של בנות השירות הלאומי הכוללים טיפול בפצועים ומתן מענה לבני משפחותם.

במהלך מבצע "צוק איתן" מתנדבות השירות הלאומי המשרתות בבתי החולים: סורקה, ברזילי , תל השומר, בלינסון ועין כרם, טיפלו במאות פצועי צה"ל שהגיעו לבתי החולים, ושימשו כוח עזר משמעותי וחיוני לצוות הרופאים והאחיות של בתי החולים השונים. כמו כן, המתנדבות העניקו מענה והכוונה לבני משפחות הפצועים ולמבקרים הרבים הפוקדים בימים אלו את בתי-החולים.

מנכ"ל רשות השירות הלאומי אזרחי, שר שלום ג'רבי, אמר "אני מבקש לחזק את ידיהן של המתנדבות, ולהודות להן על המסירות הרבה בעבדותן".

"אלפי מתנדבי השירות הלאומי אזרחי שותפים מלאים לכל מערך החירום בארץ, ומשמשים במגוון תפקידים חיוניים לחיזוק העורף ולתמיכה באוכלוסייה. זהו מופת של עשייה חברתית. בהנחייתו השר הממונה על השירות הלאומי –אזרחי, ח"כ אורי אורבך המתנדבים שלנו משרתים בימים אלו בכל תחום נדרש הזקוק לתגבור בכוח אדם".