על רקע הפסקת האש המצרית, המשיך השר נפתלי בנט גם בימים האחרונים במרתון הראיונות שהוא מעניק לתקשורת הזרה במסגרת מאמצי ההסברה הישראלים.

אמש התראיין בנט לרשת סקאיי הבריטית והותקף כמי שמייצג ירי חסר אבחנה באזרחי עזה.

בנט דחה בתוקף את הטענות, בהן גם ציטוטים ממנהיג צרפת כי ישראל מבצעת טבח בעזה, ואמר למגישה הבריטית, "70 ישראלים נהרגו בשבועות האחרונים אולי הקהילה הבינלאומית חושבת שאם ימותו שבע מאות או שבעת אלפים ישראלים זה יהיה בסדר, אני מוותר על הסימפטיה ומעדיף שהמשפחה שלי תחיה. החמאס ירו יותר מ-3,000 טילים על העיר שלי על תל אביב וירושלים".

עוד אמר בנט במהלך הראיון, "אנחנו בחזית המלחמה העולמית בטרור ואני מצפה שהעולם יתמוך בנו. אם הוא לא, הטרור הזה יפגע בלונדון, פריז ומדריד. לפני תשע שנים היו פיגועי טרור בלונדון, אוטובוסים התפוצצו. איפה היה המקום היחיד שחגג את זה במקום לגנות? עזה. חילקו שם סוכריות כדי לחגוג מוות של אזרחים בריטים - עם זה אנחנו מתמודדים.

"הכול יכול להיעלם ברגע אחד אם החמאס יפסיק לירות ויתפרק מנשק, אני מצפה מהעולם להפעיל לחץ על התוקפן, אלו שהתחילו ולא מסיימים את זה", הדגיש השר.

בעקבות הפסקת האש נשאל בנט מה הוא מצפה שיקרה בעזה מעתה ואילך. על כך השיב "אני מקווה שעזה והפלסטינים ישקיעו את הכסף שיגיעו לשיקום בהקמת כלכלה משגשגת במקום מבצר של טרור, בהשקעה בגני ילדים במקום לבנות מנהרות, ובבתי ספר במקום במשגרי טילים".