אלון דוידי
אלון דוידיפלאש 90

ראש עיריית שדרות, אלון דוידי, התייחס בצהריים (שלישי) לסיומו של מבצע "צוק איתן" בדרום.

דוידי ציין, כי בפגישה שנערכה אתמול עם ראש הממשלה הובהר כי הצבא השלים את משימת השמדת כל מנהרות התופת, אשר נכנסו לתוך שטח מדינת ישראל.

"אני סומך על הממשלה, העומד בראשה וצה"ל, כי ידעו להוביל את המהלכים הבאים באופן שקול ואחראי, כפי שעשו עד כה, וישלימו את מטרות המבצע על הצד הטוב ביותר", אומר דוידי.

לדבריו, "אל לנו לטעות. סבב הלחימה טרם הסתיים. בדומה למערכה במבצע 'חומת מגן', גם עתה המערכה עדיין נמשכת. השעות והימים הקרובים יבהירו לנו האם פנינו לרגיעה וחזרה לשגרה או שמא להמשך הלחימה. אם לשפוט על פי ניסיון העבר במערכה זו, הפסקות האש לא החזיקו מעמד. לכן, חובה עלינו להישאר דרוכים".

"אנחנו סומכים על הממשלה ועל הצבא, אך איננו יכולים ורוצים לסמוך על החמאס, אשר יכול בכל רגע נתון לחזור ולירות לעברנו רקטות", מדגיש דוידי, "במידה ויעשה כן, ימצא עצמו מול צבא דרוך, ערוך ומוכן להתקפה מחודשת" אומר דוידי ומוסיף "הנחתי את תושבי שדרות להמשיך ולשמור על ערנות ולהימצא בסמיכות למרחבים ממוגנים"

לדברי דוידי, ימי הלחימה בעזה הציפו על פני הקרקע את החוסן הלאומי שלנו. "הסולידריות והערבות ההדדית של התושבים בשדרות, כמו גם בכל הארץ, הרחיבה את הלב והקלה באופן משמעותי על ההתמודדות של כולנו אל מול האתגרים אשר הציבה הלחימה ברצועה. אני מצדיע לעובדי העירייה, אשר עשו מאמצים עיליים להמשיך ולתת לתושבי שדרות שירות, בכל ההיבטים המוניציפאליים, וודאי אלו הביטחוניים. לצדם פעלו גופים רבים, אשר היו שותפים למאמץ הכולל, לרבות עובדי המתנ"ס, תנועות הנוער, הסטודנטים ועוד טובים ורבים. אשרי העיר אשר אלו הם בניה".