ארכיון
ארכיוןפלאש 90

גורמים במשרד החוץ אומרים היום (רביעי) כי לכשתקום ועדת חקירה של האו''ם על מבצע ''צוק איתן'', נמליץ לשרי הממשלה לא לשתף עימה פעולה.

יו"ר הכנסת, יולי אדלשטיין, קרא אף הוא לא לשתף פעולה ואמר כי "הפעם אנו למודי נסיון מדו"ח גולדסטון".

"בשעה שהדי הלחימה מתפוגגים וכולנו- בעיקר תושבי הדרום - מקווים לחזור לשגרה מבורכת, בעולם מתחילים לטוות את המערכה המשפטית והבינלאומית נגדנו. המערכה על התודעה, על המוסריות ועל הלגיטימציה עוד לפנינו. איננו מופתעים מהעמדה החד-צדדית של רוב הגורמים הבינ"ל, אבל הפעם אנו למודי ניסיון מדו"ח גולדסטון שהיה כתב פלסתר נבזי ומעוות, ספוג באווירה אנטישמית ששוב מרימה ראשה", כתב אדלשטיין בדף הפייסבוק שלו.

"יש לומר כבר עתה בקול ברור: כשם שפעלנו בחודש האחרון בנחישות כדי להגן על ביטחוננו מבלי להתחשב בשיקולים זרים של 'מה יגידו', לישראל אסור לתת יד ואסור לשתף פעולה עם גורמים המבקשים להטיל בה רפש ולתלות בה אשם של פשעי מלחמה. אין עם ואין צבא מוסריים מאיתנו, ושום עלילה בכסות של טענה משפטית או של הגנה מדומה על 'זכויות' לא ישנו זאת".

יו"ר הכנסת הוסיף "ישראל יצאה למלחמת אין-ברירה מול ארגון טרור ציני חסר עכבות או מצפון גם כלפי אזרחיו, שמקדש את המוות, בעוד אנו מקדשים את החיים ואת היצירה. זהו לא רק ההבדל העצום בינינו, אלא גם הקו הברור המבדיל בין העולם הנאור לזה המקדש פונדמנטליזם רצחני. לכן, המלחמה הזו איננה רק שלנו, אלא של בני האור בבני החושך".