פוליטיקה? שטחים? סתם תירוצים

כל מה שצריך לדעת על הסכסוך במזרח התיכון, הוא שהיהודים רוצים שלום, והערבים לא. משום שהערבים שונאים את היהודים מתוך סיבות דתיות, והם רוצים אותם פשוט מתים. פוליטיקה? שטחים? אלו הם רק תירוצים. בכל פעם שאני טוען נקודה זו, עושה רושם שזה מרגיז את הסוג הנכון של האנשים, ולכן חשבתי שכדאי לעשות זאת שוב.

אם אתם נמנים על אנשים אלו, קרוב לוודאי שאתם תומכים בקמפיין ההחרמה של ישראל, משיכת ההשקעות והסנקציות על ישראל, שבאופן מאד מבדח הוא כל כך לא יעיל, כיוון שהעולם תלוי בטכנולוגיה הישראלית, ושם נמצא הכסף האמיתי, לא בתפוזים ובאבוקדו.

סנקציות מתחסדות על תוצרת חקלאית משראל

אם אתם תומכים ב-BDS האם תחרימו את השבב בטלפון הנייד או במחשב שלכם? או אולי זה רק עם "פירות וירקות ישראליים" שיש לכם בעיה מוסרית? אולי אתם מהאנשים הללו שסבורים שיש להם זכות להשתיק דוברים ישראלים באוניברסיטאות, או להפריע לקונצרטים ולאירועי ספורט, שאנשים אחרים שילמו בעבורם כסף כדי ליהנות? או אולי אתם עושים קמפיין להחרים את האקדמיה הישראלית כדי לחסום את החילוף החופשי של ידע והבנה? כל זאת נמצא באותה רמה מוסרית של שריפת ספרים, ואם אתם חלק מתנועה זו, אתם חלק מזה.

אומות העולם בקמפיין BDS סלקטיבי – רק כלפי ישראל

גם ההתמקדות שאינה יודעת שובעה, על ישראל לבדה, המתעלמת מהפרת זכויות אדם אמיתית בעולם, אומרת לנו שמדובר בתנועה אנטישמית. ואם אתם חלק מזה, אתם חלק מזה גם כן. אילו ישראל הייתה מדינה נוצרית או בודהיסטית, לא היה שום קמפיין של BDS, וכולנו יודעים זאת, בדיוק כפי שאין שום BDS למען טיבט – מדינה שאליה פלשו ואשר נאנסת מבחינה תרבותית על ידי הסינים…אבל הסינים הרי אינם יהודים. אין גם שום BDS בעבור ערב הסעודית, המתייחסת לנשים כמו אל מקנה ובקר, שהרי הסעודים אינם יהודים, וזה מזלם גדול, שהרי אילו הם היו, היה עליהם לאסור על עצמם להיכנס את המדינה שלהם.

כמה לא נוח. איסלמיסטים אכזריים שונאי יהודים חלחלו לקונפליקט במזרח התיכון, החל מיומו הראשון. ובכל זאת, השפעתם מושמטת תמיד בקפדנות רבה, מכל הניתוחים הפוליטיים. כל רופא המאבחן מחלה באופן רשלני וחסר יושר, מגיע לו שיעיפו אותו ויתבעו אותו למשפט.

האושר על פי מנהיג החיזבאללה – מוות לכל היהודים

למנהיגים הפלסטיניים היו מספר הזדמנויות לקבל את פתרון "שתי המדינות", והן תמיד דחו אותן, כי הם לא רוצים את פתרון "שתי המדינות", ולא אכפת להם מהסבל של בני עמם. הם פשוט רוצים שכל היהודים ייצאו משם, רצוי מתים. מנהיג החיזבאללה אמר בפומבי, שהוא לא יהיה מאושר עד שכל יהודי על פני האדמה ימות. ברגע שאתם מבינים שזוהי העמדה, הרי שללא כל קשר למה אתם חושבים על האמצעים הביטחוניים של ישראל – נקודת המבט המוסרית שלכם צריכה להשתנות.

ישראל – מעצמה טכנולוגית המיטיבה עם האנושות

אנחנו יודעים שאילו הערבים היו מניחים את נשקם, הם היו יכולים ליהנות משלום ומשגשוג לכל בני עמם, והישראלים לא היו צריכים לבנות חומות ומחסומים או לעשות פעולות שעמו העולם לא מסכימים, הם פשוט היו ממשיכים עם מה שהם עושים הכי טוב: המצאות טכנולוגיות. ובכך עושים את החיים טובים יותר בעבור כולנו, כולל הערבים. מצד שני, אנו יודעים היטב שאם הישראלים יניחו את נשקם, הם פשוט יישחטו – גברים, נשים וילדים גם יחד. הערבים אפילו שמחים לשים את הילדים שלהם בקו האש כדי לתקוף יהודים, הם שונאים אותם כל כך, והשנאה הזו נובעת ישירות מדתם.

האסלם מתעקש על זכות השיבה ל…מאה השביעית

זו איננה הפוליטיקה או השטחים, שגורמים לאם לחגוג את מותו של בנה שלה. רק דת יכולה לעשות זאת, ודת אחת במיוחד, זו המתעקשת על זכות השיבה למאה השביעית. רק התבוננו על הבלגן שהם עשו בעזה. עזה – שהיא כיום הגרעין הקשה של הגיהנום האיסלמי.

הישראלים ויתרו על עזה ובתמורה היא הפכה ל…בסיס רקטות איראני

הישראלים היו בעבר בעזה, אבל ויתרו עליה, למען השלום הם עקרו אלפי מתיישבים, ומסרו את השטח לערבים. ומה הם קיבלו? מלחמה כמובן. עזה הפכה מיד לבסיס שילוח למאות רקטות איראניות, המכוונות לנשים ולילדים ישראלים, על ידי אנשים ה מ ת ח ב א י ם מאחורי הנשים והילדים שלהם, פשע מלחמה כפול, שממנו מתעלם המערב לחלוטין, כמו מכל פשעי המלחמה של הערבים.

אם הישראלים יהיו טיפשים דיים כדי להחזיר את הגדה המערבית – הם יקבלו בסיס רקטות איראני גם שם

זה מה שהישראלים קבלו לאחר שוויתרו על עזה. וזה גם מה שהם יקבלו אם הם יהיו טיפשים דיים כדי להחזיר את הגדה המערבית. ישראל צריכה להתקיים, כי יש צורך במדינה יהודית. האנושות הוכיחה שוב ושוב ולאורך מאות שנים, שלא ניתן לבטוח בה, שלא תרדוף יהודים. נראה, ששנאת היהודים חקוקה ישירות ב-DNA שלנו, כי פשוט היא חוזרת שוב, ושוב, ושוב. כל יהודי שחושב שהשואה לא יכולה להתרחש שוב, הוא טיפש.

יש המוני בני אדם בעולם, שישמחו מאד לראות את הזוועה הזאת מתרחשת שוב, ורבים מהם חיים במדינות הסובבות את ישראל. כאשר צבאות ערב תקפו בעבר, הם התרברבו מראש על כך שהם עומדים לבצע רצח-עם, והם עדיין מתרברבים על כך כאשר בועטים בישבניהם כפי שמגיע להם, שוב ושוב. לאנשים הרוצים להחרים את ישראל, אין מושג כיצד זה לחיות ברצועת ארץ דקה, ולהיות מוקפים על ידי בני אדם הרוצים למחוק את כל האוכלוסייה שלך , ואשר ניסו לעשות כך בעבר שוב ושוב, ונכשלו, ואשר ימשיכו לנסות, עד אשר יצליחו, דבר שסביר להניח שיקרה בערך….. אף פעם, בעוד שאנו במערב נמשיך לשלם על כך.

החלטות האו"ם ביחס לישראל – ראויות לשמש חומר גלם לגלגול סיגר

מה הייתם עושים אתם אילו הייתם ראש ממשלת ישראל? כיצד הייתם מתמודדים עם בני אדם, שרוצים אתכם ואת כל העם שלכם – מתים? אני יודע מה אני הייתי עושה. לא הייתי שם קצוץ על דעתו של העולם. וביחס להחלטות האו"ם, הייתי משתמש בהן כדי להדליק את הסיגר שלי, אם כי למעשה אני לא מעשן סיגרים, אבל הייתי מוכן לעשן רק מהסיבה הזו, כיוון שאני חושב שזה עד כדי כך חשוב. מכיוון שמדובר במלחמה אכזרית של שנאה דתית של ערבים מוסלמים כנגד היהודים. והיהודים חייבים לנצח בכל פעם. הערבים צריכים לנצח פעם אחת בלבד כדי שהעולם יחזה בשואה נוספת, ויעמוד שוב מן הצד, מביט בה כשהיא מתרחשת. וזאת הסיבה מדוע אני תומך בישראל. וזאת הסיבה, שאם יש בכם שמץ של אנושיות, גם אתם צריכים לתמוך בישראל, ואין זה חשוב מהי עמדתכם הפוליטית.

(עורכת דבריו של קונדל - רפאלה עברון, היא בתו של הסופר והעיתונאי המנוח יוסף עברון ז"ל)

על קונדל:

פאט קונדל, Pat Condell, סופר, כותב קומדיות וגם קומיקאי, הוא אזרח בריטי שנולד באירלנד, ובמשך שנים כתב ונאם נגד ישראל, מתוך אמונה תמימה שישראל היא הצד הרע והתוקפני של הסיכסוך. לפני כמה שנים התפכח קונדל, ומאז הוא משתף את הציבור בתובנות החדשות שלו על הסיכסוך הישראלי-פלסטיני.