אב הכלה פונה לבתו
צילום: יד לאחים

לקראת החתונה המעורבת של מחמוד ומורל ביום ראשון הקרוב, שעוררה סערה ברשתות החברתיות, אביה של הכלה פנה במילים נרגשות לבתו וביקש ממנה שלא להתחתן עם ערבי.

"אני מבקש ומתחנן אלייך נשמה, אל תתחתני ביום ראשון נשמה שלי, מורל נשמה אני אוהב אותך, את הבת הבכורה שלי ואני רוצה שתחזרי הביתה, שתתחתני ורב יקדש אותך, זה לא מגיע לך מורל, את עושה את הטעות של החיים שלך", הזהיר האב.

הוא ביקש מבתו להתחתן כדת משה וישראל. "יש לזה הרבה השלכות מורל, תקשיבי לי נשמה אני אוהב אותך, תחזרי הביתה ותעזבי הכל, אני אתן לך מה שאת רוצה, הכל תעזבי".

האב סיפר כי גם בני משפחתו כואבים את החתונה המעורבת והבהיר כי אין בכוונתו לקחת בה חלק. "אמא שלי בוכה וזה כואב לכל המשפחה. אני לא מתכוון בשום פנים ואופן להשתתף בחתונה. אני נגד החתונה. מורל רק תדעי שהרבה בנות אמרו לי זה לא יקרה ובסוף התהפכו היוצרות ויש לזה הרבה השלכות מורל, אל תתחתני ביום ראשון נשמה שלי", התחנן.

(צילום מסך: פייסבוק)

בעקבות הלחץ מצד ארגון להב"ה על הזוג מחמוד ומורל והודעתו כי פעיליו יפגינו במטרה לסכל את חתונת השניים ביום ראשון הקרוב בראשון לציון, הודיעו אתמול צעירי מפלגת מרצ כי יגיעו להפגנה ויתמכו בזוג הצעיר.

יו"ר צעירי מרצ, תומר רזניק, אמר כי הפעילים לא יאפשרו לימין הקיצוני, כלשונו, לסכל את החתונה המעורבת. "לא ניתן לימין הקיצוני לעצור את החתונה. נגן עליהם בגופנו אם נצטרך".

"בחירתו של הזוג לממש את אהבתם ולהינשא היא זכות אנושית בסיסית, ואף ארגון כהניסטי לא יכול לשנת את זה", הוסיף רזניק. "לא ייתכן ששמחות ואירועים של אזרחים יתקיימו בצילם של איומים והפחדות מצד ארגון שמנצל את חופש הביטוי כדי להסית ולהתסיס על רקע גזעני. על משטרת ישראל להבטיח את קיום החתונה, ועל בית המשפט לבחון את החוקיות שבפעילות ארגון להב"ה".