בנייה בבית שמש
בנייה בבית שמשפלאש 90

המחירים בשוק הנדל"ן עולים ברציפות מזה כשבע שנים, כאשר בשנים האחרונות העלייה הייתה דרסטית. אם לפני מספר שנים ניתן היה למצוא דירה בפחות מחצי מיליון שקלים, היום אף בפריפריה קשה מאד למצוא מחירים כאלה.

עבור משפחות רבות ממעמד הביניים, המשמעות היא היעדר אפשרות ריאלית לרכוש דירה. המבצע החדש של חברת "אבני דרך" מעניק אפשרות כמעט לכל אחד ואחת לרכוש דירה חדשה.

ב"פרויקט המאה" שבנייתו תחל בקרוב, חברת "אבני דרך" מספקת עסקה משתלמת במיוחד, ומנגישה את קניית הדירה לציבור הזכאים, וגם לציבור הרחב.

במסגרת המבצע, ניתן יהיה לרכוש דירה חדשה עם הון עצמי של מאה אלף שקלים בלבד, כאשר המחיר מתאפשר באמצעות הלוואות קבלן, זכאות ל-0% מע"מ ומשכנתא בהתאם ליכולת. זוהי הזדמנות לנצל את הטבת 0% מע"מ החדשה מיד עם כניסתה לתוקף. גם מי שאינו זכאי להטבה, יכול לרכוש דירה חדשה במחיר מוזל מאד. "אבני דרך" נותנת גם שירותי יעוץ משכנתאות, וגם אפשרות לניהול הנכס עבור משקיעים.

"החברה פועלת באופן שיעודד אנשים רבים ככל האפשר לרכוש דירה" מסביר שמעון ברון, סמנכ"ל אבני דרך. "רכישת דירה זו העסקה המשמעותית ביותר בחיים של אנשים רבים, ומשפחות רבות אשר יש להן הכנסה סבירה לא מודעות פעמים רבות למגוון האפשרויות העומד לרשותן. כתוצאה מכך, רבים מפספסים הזדמנויות ובסוף - פשוט מהיעדר ידע - נאלצים לשלם כסף רב על שכירות או על רכישה בשלבים מאוחרים יותר ויקרים יותר. כאן אנו מאפשרים כמעט לכל אחד את האפשרות לרכוש דירה, פשוט להגיע ולתפוס את ההזדמנות".

חברת "אבני דרך" עוסקת ביזמות והשקעות בנדל"ן, וכן בשירותים הנלווים כמו יעוץ משכנתאות וניהול נכסים. בפרויקט זה החברה מעניקה לרוכשים ליווי ויעוץ משכנתאות , כמו גם אפשרות ניהול נכס עבור משקיעים, וסיוע במכירת הנכס כעבור מספר שנים.