נתניהו בשדרות

ראש הממשלה בנימין נתניהו נפגש בצהריים (שני) בשדרות עם נציגי תנועות נוער וארגוני נוער שמפעילים בהתנדבות את ילדי העיר במקלטים במהלך מבצע ''צוק איתן''. במפגש השתתף גם ראש עיריית שדרות אלון דוידי.

בני הנוער סיפרו לראש הממשלה נתניהו על פעילותם לחיזוק תושבי העיר והסביבה באמצעות פעולות חינוכיות, חברתיות ותרבותיות שונות שקיימו לילדים, לצד פעולות נוספות כמו אריזת משלוחים לחיילים, ביקור חיילים פצועים בסורוקה, ביקור נשים שבעליהן התגייסו בצו 8, וביקור משפחות ששכלו את יקיריהן.

"החוסן של הציבור והחוסן שלכם נותן לנו הרבה כוח להפעיל הרבה כוח", אמר נתניהו. ''אנחנו בתוך המערכה המדינית, ובמערכה המדינית צריך את אותו הדבר - צריך הרבה עוצמה, הרבה אורך רוח, הרבה התמדה וגם הרבה שכל. ואנחנו במערכה משולבת צבאית-מדינית, שהאחדות שלנו, הלכידות שלנו, כוח העמידה שלנו, הם מה שינצחו את המערכה. וזה מה שצריך להבין - צריך כאן הרבה אורך רוח וסבלנות.

צילום: אבי אוחיון, לע''מ

ראש הממשלה הוסיף כי "במזרח התיכון שאנחנו חיים בו לא מספיק שיהיה רק כוח - יש לנו הרבה כוח - צריך גם הרבה אורך רוח. יש לנו את זה, בשפע, ומי שמוכיח את זה - זה אתם. עם הנצח לא מפחד מדרך ארוכה, ואזרחי ישראל, ואתם בתוכם, מוכיחים את זה".

ראש עיריית שדרות  אלון דוידי הודה לראש הממשלה על התמיכה והגיבוי שמעניקה הממשלה לשדרות. "אני רואה את החיבוק החם ואת רוח המפקד, שכל משרדי הממשלה מתייצבים לימין שדרות ובאים לראות במה אפשר לבוא לסייע. הצבא ואתה, הגנת עלינו ושלחת את הצבא להגן עלינו, ואנחנו מקווים שכל פגיעה או מחשבה לפגוע באחד מילדינו, תלווה בהרעשה ותלווה במכה חזקה, במכה איתנה".