החתן מחמוד ובנצי גופשטיין בבית המשפט
החתן מחמוד ובנצי גופשטיין בבית המשפטיוני קמפינסקי

חבר הכנסת מיקי רוזנטל (העבודה) פנה ליועץ המשפטי לממשלה בדרישה להכריז על ארגון להב"ה למניעת התבוללות כבלתי חוקי.

במסמך ששיגר ליועץ המשפטי, מנה רוזנטל מספר ראיות המוכיחות לטענתו כי להב"ה בראשות בנצי גופשטיין הינו "ארגון שנאה גזעני רדיקלי המטיף לאלימות".

הארגון, על פי רוזנטל, פועל בניגוד גמור לחוק העונשין, תשל"ז-1977 האוסר הסתה לגזענות, לאלימות או לטרור ולפיכך יש להוציאו מחוץ לחוק.

במסמך הראיות שהונח על שולחן היועמ"ש מציג ח"כ רוזנטל שלל דוגמאות המעלות תמונה ברורה של ארגון בעל עמדה סדורה של שנאת ערבים באשר הם. "משנתו של הארגון מטיפה לאלימות תוך איומים, הפחדה והסתה על בסיס גזעי גרידא. כל אלה מהווים עבירה חמורה על חוקי המדינה", נאמר.

ח"כ רוזנטל אמר כי "גופשטיין, הגזען המתועב מקבל במה להטיף את תורת הגזע היהודית שלו במסווה של שמירת הצביון היהודי, כמו 'כ"ך' גם לתנועת הבת 'להב"ה' אין מקום בחברה שלנו. אני מקווה שהיועמ"ש יעשה את הדבר הנכון ויאסור את פעילותם".

על פי המסמך, בני נוער מגויסים על ידי להב''ה "לשמור" בעסקים בהם עובדים ערבים על מנת שלא יבואו במגע עם יהודיות. על פי עדויות בוצעו גם תקיפות פיזיות. עוד נאמר במסמך כי באמצעות קבוצות "וואטצאפ" יצר הארגון רשת פעילים המדווחים על זוגות "מעורבים" ומגיעים אליהם על מנת לאיים.

לדברי רוזנטל, איומים אישיים הופנו גם לסטודנט יהודי שביקש לארגן מחאה מול כנס הארגון בבאר שבע. ''בנוסף, כרוזים אלימים מפוזרים ברחובות ובבתי ספר ומזהירים ערבים, בערבית ובעברית, שלא יעזו להסתובב בקרבת יהודיות פן יפגעו. כרזות אחרות קוראות להחרים עסקים במעסיקים ערבים ולטהור שכונות מזרים'', נטען.

ח"כ רוזנטל הוסיף כי "יש גבול, גופשטיין מבקש לקחת את החוק לידיים, לנכס את רחמן של נשות ישראל ולהקים פה משטרת כפייה דתית משלו. אין ולו קשר קלוש בין תפיסות ארגון השנאה הזה למוסר היהודי".

בנצי גופשטיין מסר בתגובה כי "מי שנפגש עם מכחיש השואה אבו מאזן אך טבעי שיבקש להוציא מחוץ לחוק ארגון שנלחם בהתבוללות. לשיטת רוזנטל צריך לפסול את חוק השבות הגזעני ולבטל את היותה של מדינת ישראל כמדינה יהודית - ברל כצנלסון מתהפך בקברו".