גל אנשטימיות תוקף בימים האחרונים את האזור היהודי בפלטבוש בארצות הברית, אולם ארגון ה'שומרים' המקומי מעדיף לשמור על פרופיל נמוך ולא לתת לכך סיקור תקשורתי.

לטענתם, פרסום מעשי האלימות נגד יהודים רק מעצים את השפעתם. "עדיף לא לתת לכך פרסום ובכך למגר את התופעה. כדאי לדעת שפרסום מיותר רק מזיק, כי חלק מהמטרה של אותם אנטישמיים זה לתת לכך פרסום", אומר יו"ר השומרים המקומי נפתלי רוזנברג.

במספר אתרים מקומיים הופיעו כתבות, אולם מתנדבי השומרים מיהרו לפעול לגניזת הכתבות. "בימים האחרונים אנו יודעים על גל של כתובות נאצה על בתי כנסת ועל חנויות יהודים, ולכן הוחלט לטפל בזה במהירות ובזריזות והכי חשוב - בשקט", הוסיף.

הקהילה היהודית בפלטבוש סובלת בימים האחרונים מגל של כתובות אנטישמיות על בתי כנסת מוסדות יהודים בתים ומכוניות. בין השאר רוססו על פנסים שהוצבו על ידי העיריה באחד הרחובות המרכזיים “לתושבי עזה מגיע יותר ממה שמגיע לכם היהודים”.

האירועים האנטישמים גרמו לסערה בקרב יהודי השכונה, וביום שלישי בשבוע שעבר במקום התארגנה מסיבת עיתונאים ספונטנית בו הביעו נציגי השכונה וכן אישים בעירייה את מחאתם הנמרצת נוכח גילוי אנטישמיות אלו. הרב אריה רלב"ג מרבני הקהילה נשא נאום תקיף וקרא למשטרה להכביר את האבטחה בשכונה בימים אלו.

חבר מועצת העיר ויליאמס ג’ומיין, המשמש כסגן מנהיג של מועצת העיר ניו יורק, אמר כי מסר השנאה היה “בלתי מתקבל על הדעת".