טלפון סלולארי
טלפון סלולאריThinkstock

כל מי שמשתמש בסמארטפון או טאבלט יודע שהוא עלול להיתקל באתר כזה או אחר, עם תכנים לא ראויים.

לא אחת יוצא לדבר על נושאי הצניעות במהלך השימוש באינטרנט - הן בכנסים של מחנכים מישיבות תיכוניות ואולפנות והן בכנסים של ראשי ישיבות ורבנים.

גם לאחר שהשתכנענו שצריך להיזהר בשימוש בסמארטפון, הסיפור בדרך-כלל קשור בתהליך מורכב הן ברמת המכשיר והן ברמת ספק האינטרנט.

חברת Netspark, מהמתקדמות בעולם בתחום סינון אתרי אינטרנט ואפליקציות מפני תכנים לא ראויים, פיתחה אפליקציה הנותנת מענה ייחודי למכשירי הסמארטפון והטאבלטים. אפליקציית Netspark mobile יצאה לשוק רק לפני מספר חודשים והיא כובשת את השוק בסערה תוך צבירת אלפי לקוחות מרוצים.

בחברה מסבירים את ההצלחה בכך שבפיתוח האפליקציה הם התרכזו בבעיות המרכזיות הגורמות לאנשים לא להשתמש במערכות סינון וכן בפשטות ההתקנה וההפעלה. התוצר של התהליך הוא אפליקציה יעילה ביותר המותקנת ישירות מחנות האפליקציות באינטרנט בתוך משפר דקות וללא צורך בהחלפת המכשיר או ספק האינטרנט.

יעילותה של האפליקציה מרשימה והיא מסננת את התכנים הלא ראויים במכשיר הנייד עצמו – כך גם כאשר גולשים ברשת אלחוטית שאינה מסוננת, הסינון בסמארטפון ובטאבלט ייתן את המענה הנדרש.

בשלב זה האפליקציה מותאמת לכל מכשיר סמארטפון או טאבלט מבוסס אנדרואיד 4.0 ומעלה, ובמהלך השנה תצא לשוק גם גרסת IOS המותאמת למכשירי אפל.

עוד חידוש באופן הסינון של האפליקציה, מאפשר חסימה סלקטיבית, כך שבמידה ובאתר מסויים יש תוכן בעייתי, האפליקציה לא חוסמת את כל האתר לחלוטין אלא רק את אותו תוכן בעייתי או את אותה תמונה בעייתית.

מאותה סיבה, שהסינון חוסם רק את הדברים הבעייתיים ולא את כל האתר, הלקוח עצמו יכול להחליט, ללא צורך באישור מהמוקד, אילו אפליקציות הוא מעוניין להוריד למכשיר הנייד שלו ולהשתמש בהן ללא חשש מחשיפה לתכנים בעייתיים.

דבר חשוב נוסף שהפתיע אותנו הוא מערכת ניהול הזמן הפשוטה והיעילה של האפליקציה. לחיצה על כפתור ניהול הזמן מאפשר להגדיר, באמצעות כניסה מוגנת סיסמא למערכת הניהול של המכשיר, כמה זמן יתאפשר לילד לגלוש באינטרנט במהלך היום או השבוע.

יש לציין כי המחיר של האפליקציה, שווה לכל נפש ומדובר בתשלום נמוך במיוחד ביחס לכל פתרון אחר ועל מנת להבטיח את שביעות רצונו של הלקוח, ניתנת האפשרות להוריד את האפליקציה לשבוע חינם לצורך התנסות וללא התחייבות.

כל מה שצריך הוא להיכנס ל-Google play ולחפש את Netspark mobile או להיכנס לאתר www.netsparkmobile.com – משם הדרך לסינון הטוב ביותר – קצרה.