אבו מאזן
אבו מאזןרויטרס

שר הכלכלה, נפתלי בנט, התייחס לסיום מבצע 'צוק איתן' וקרא להודות לחיילים שלחמו ברצועת עזה.

"להרים את הראש. זה הזמן לעמוד ולהצדיע לצה"ל ולחיילים על ההקרבה, המסירות והרעות שהפגינו בתקופת הלחימה. אין צבא כזה בעולם, אין פקודה שהוא לא יודע לבצע, ואין לנו תקומה בלעדיו", כתב בנט בעמוד הפייסבוק שלו, "זה הזמן להיות גאים במדינה שלנו, בשכנים שלנו שהפכו לחיילי מילואים בין יום, לחברים מהעבודה שתרמו לחיילים, שביקרו פצועים, לעם שהפגין בגרות שלא קיימת בשום מדינה בעולם, שהפגין חוסן, אחדות, אהבת האדם ואהבת ישראל".

"יש עוד דברים שעלינו ללמוד ולהשתפר בהם. גם זמנם יגיע. ראיתי את בכירי החמאס יוצאים וחוגגים. את התמונות של החגיגות שלהם עוד ישדרו בימים אחרים לזכרם".

בנט ציין עוד כי האמת היא פשוטה: "חמאס הביא על עמו מוות והרס חסר תקדים. נחשפנו לאוייב המקדש את ההרג, הרג חיילים, הרג ילד בן 4, הרג אנשים תמימים, מתוך חינוך שיטתי להרג. חמאס נבחר בדרך דמוקרטית ע"י הפלסטינים. אבו מאזן, יו"ר הרשות, יושב עם חמאס בממשלת אחדות, מממן משכורות לרוצחים ונושא באחריות למה שחווינו כאן. גם איתו נבוא חשבון".

עוד הוסיף שר הכלכלה כי זה הזמן גם להגיד: "הזיית המדינה הפלסטינית התפוגגה במנהרות של עזה. אשליית החזרה לקווי 67 עפה עם הטילים שנורו אלינו מקווי 67, אליהם נסוגנו במסגרת הבריחה מגוש קטיף. מדינה פלסטינית אם היתה קמה , היתה מחסלת את כלכלת ישראל, סוגרת את נתב"ג, הופכת את ראש העין וכפר סבא לעוטף שומרון".

"בעולם של דעאש וחמאס, חיזבאללה ואש"ף, אין אלטרנטיבה לעוצמה, ואין סליחה לנסיגות ובריחות משטח, וכל מי שעוד בעד מדינה פלסטינית, ראוי שיגיד: ראיתי, טעיתי, תיקנתי. אנו לא מפחדים מדרך ארוכה. מה שלא הושג היום יושג בפעם הבאה. זה הזמן להרים את הראש, להיות גאים במה שאנחנו. אנחנו נישאר חזקים, אין לנו ברירה אחרת". 

"זה הזמן לאהוב את מדינת ישראל. הקרבנו כל כך הרבה למענה בחמישים הימים האחרונים".