סמי עופר. יחכה לאוהדי הירוקים
סמי עופר. יחכה לאוהדי הירוקיםהחברה הכלכלית חיפה

ואולי אוהדי מכבי חיפה ידעו מה הם אומרים. לאחר דיבורים רבים והרבה מאבקים, דווקא היריבה העירונית הפחות בכירה הפועל חיפה, היא שחנכה את האצטדיון החדש והמפואר של העיר חיפה.

אצטדיון חדש ומפואר שכזה מגיע לו הרבה יותר ממה שהמשחק בין הפועל חיפה המקומית להפועל עכו במסגרת גביע הטוטו בכדורגל, נתן לו. 

3,500 אוהדים הטריחו את עצמם בכדי לראות את המשחק בין שתי קבוצות לא מלהיבות במיוחד, כאלה שאמנם מאומנות על ידי שני שחקני עבר של המועדון הירוק, אך מזמן כבר לא שם. בטח לא ברמה.

מצד אחד היה זה ראובן עטר מאמן הפועל חיפה, שאימן בעבר גם את מכבי חיפה אך פוטר ובמקומו מונה אריק בנאדו. מהצד השני, היה זה אלון חרזי מאמן הפועל עכו, שגם כן נזרק ממכבי חיפה לאחר ששימש במועדון כסקאוט ללא הצלחה יתירה.

הפתיחה של האצטדיון החדש אמנם כללה את בעיטת הפתיחה המסורתית, אותה בעט יונה יהב ראש עיריית חיפה. גם הפרחת יונים הייתה שם, אך דבר אחד היה חסר עד מאוד - אוהדים. כאלה שיתנו חגיגה ביציעים למשחק ראשון והיסטורי.

3,500 האוהדים שהטריחו את עצמם למשחק המשמים חזו בדקה ה-13 בטוסיין ריקטס כובש את השער הראשון באצטדיון החדש, לאחר בישול מדהים של אור אוסטוינד. 

בדקה ה-55 שוב ריקטס היה מעורב בשער, הפעם בתור מבשל כשבישל כדור גאוני למינדאוגס קאלונאס שבאומנות רבה ועם המון טכניקה הקפיץ את הכדור מעל דודו גורש, שוער עכו.

אז אם לסכם, האצטדיון חדש ומפואר, הקבוצות הרבה פחות, והאוהדים? נחכה למשחק הראשון של מכבי חיפה, אולי משם תבוא הבשורה.