נתניהו ומקיאון
נתניהו ומקיאוןחיים צח, לע''מ

ראש הממשלה בנימין נתניהו נפגש היום (חמישי) עם משלחת של ועדת השירותים המזויינים של בית הנבחרים האמריקני.

י"ש לנו אויבים משותפים, טרוריסטים מהאסלאם הקיצוני שהם חסרי מעצורים, שמוציאים להורג אנשים, שמשליטים טרור, ושמים להם למטרה אנשים חפים מפשע", אמר נתניהו.

ראש הממשלה הדגיש בפני חברי המשלחת האמריקנים כי דאע"ש מבצע טבח המוני. "זה בדיוק מה שחמאס עשה בעזה. רק עכשיו שלוחה של אל-קאעידה, כאן ברמת הגולן, חטפה עשרות כוחות של האו"ם. מדובר באויבים המשותפים של ישראל, ארצות הברית וכל המדינות המתורבתות.

"עלינו לנקוט בעמדה משותפת כדי להביס אותם", הוסיף נתניהו. "אני מעריך את תמיכתה של ארצות הברית במאמץ המשותף הזה".

יו"ר ועדת השירותים המזויינים של בית הנבחרים האמריקני, חבר הקונגרס הווארד מקיאון הודה לראש הממשלה נתניהו על שעמד בפני "אויבי האנושות" הללו. "אנשים שלא מעריכים חיי אדם, שרוצים לשלוט בעולם בכל דרך אפשרית.

"הדוגמה שאתה מהווה, הדוגמה שעמך מהווה כאשר הותקף, הדרך שבה הגנת על אזרחי ישראל עם מעט אובדן בחיי אדם – כל זה מהווה דוגמה לעולם כולו", אמר מקיאון. "כשדאע"ש נכנס לשטח הוא טובח באנשים ללא אבחנה, מעמיד אותם בשורה ורוצח אותם בדם קר.

לדבריו, ישראל יוצאת מגדרה כדי למנוע הרג של חפים מפשע ועדיין מצליחה להגן על אזרחיה. "בוועדת השירותים המזויינים בבית הנבחרים אנו שמחים על העבודה שהצלחנו לעשות עמכם, ועל העבודה המשותפת שלנו על כיפת ברזל והדרך שהשתמשתם במערכת הזו כדי להציל חיי אדם. נשמור על הקשר הזה ועל הידידות הזו ועל היחסים המיוחדים שלנו לנצח", הבהיר מקיאון.