יידוי אבנים בחווארה
יידוי אבנים בחווארהצילום: ביטחון יצהר

פעוטה כבת שנתיים נפצעה הערב (חמישי) באורח קל לאחר שמחבלים יידו אבנים לעבר רכב המשפחה בכביש 60, בכפר חווארה שבשומרון. 

הפעוטה נפצעה לאחר שזכוכיות הרכב התנפצו על כיסא הבטיחות. היא טופלה במקום ולא נזקקה לפינוי לבית חולים.

בירושלים השליכו מחבלים 3 בקבוקי תבערה לעבר בית משפחה יהודית המתגוררת בשכונת אבו טור בירושלים. לא היו נפגעים אך נגרם נזק. צוותי כיבוי הצליחו להשתלט על האש. גם בשכונת בית חנינא שבבירה נרשמה הערב תקרית של יידוי אבנים על רכב ישראלי, איש לא נפגע.

יהודים רבים שהגיעו הלילה לסליחות בכותל המערבי ולערב לימוד סמוך לקבר הרב קוק זצ''ל בהר הזיתים מעידים על כמה מקרים של ידויי אבנים לעברם במזרח ירושלים, לא היו נפגעים באף אחד מהמקרים.

זריקות האבנים גברו בתקופה האחרונה ברחבי יהודה ושומרון.‬ אתמול בבוקר נפצעה באורח קל תינוקת בת 11 חודשים מקדומים מיידוי אבנים בצומת יצהר בשומרון.

כ-50 ערבים רעולי פנים מהכפר בורין יידו אבנים והשליכו רהיטים כבדים לעבר רכבים ישראלים. מאחת האבנים נפצעה הפעוטה. אמבולנס מד"א שהוזעק לצומת העניק טיפול ראשוני לתינוקת ופינה אותה לבית החולים שניידר בפתח תקווה. לדברי נהג האמבולנס התינוקת ספגה אבן בגודל של אגרוף ומדובר בנס גדול. 

ראש המועצה האזורית שומרון גרשון מסיקה אומר כי "שוב אנו נוכחים לדעת כי אבו מאזן אינו המלאך שיגאל אותנו מהקונפליקט עם הפלשתינים. אבו מאזן המעודד טרור, זה המשלם משכורות למחבלים בכלא הישראלי על פי גודל הפיגוע בו השתתפו, מעודד את הפיגועים הללו".