ארגון המדינה האסלאמית (דאעש ISIS) מפרסם ביוטיוב את השיר שהפך למעין המנון של הארגון ואשר משמש לגיוס ג'יהאדיסטים נוספים ממדינות המערב לשורותיו.

מילותיו תורגמו לגרמנית ובתחתית הסרטון מופיעות כתוביות באנגלית וברקע תמונות של פעולות טרור שביצעו פעילי המדינה האסלאמית בעיראק ובסוריה, ובכללן הוצאות להורג, חיסולים, פיגועי התאבדות, פיצוץ מטעני נפץ ועוד.

אנגליה העלתה בשבוע האחרון את רמת הכוננות הביטחונית מחשש לפיגועי טרור שיבוצעו בידי ג'יהאדיסטים, וזאת בעקבות מידע לפיו מאות אזרחים בריטים הצטרפו למדינה האסלאמית לצד אלפים רבים אחרים ממדינות מערביות נוספות.

להלן מילות השיר של המדינה האסלאמית המשמש לגיוס ג'יהאדיסטים במערב:

צאו ליטול את הניצחון שלכם, אחים התעוררו, בואו לג'יהאד, אחים זה הזמן להתעורר, להיערך לצאת לקרב, אם  אתה אדם ישר תזכה בניצחון או בנפילה חלל בדרכו של אללה.

האם אתה מפחד מהמוות? אין דרך הימלטות, השג את הכבוד והנפילה חלל בדרכו של אללה היא הכניסה לגן העדן, מהרו לאזור הקרבות, אריות, אחיך ואחיותיך בוכים זועקים מתים וסוריה מדממת למוות, אחים התעוררו, צאו ליטול את הניצחון, בואו לג'יהאד.

הנה אנו נערכים, מארץ לארץ... קדימה, מעיר לעיר, ואנו לא נעצור עד אשר המילה של אללה תהיה העליונה, והדגלים השחורים יתנופפו למעלה, אללה אחד, אנו מעידים זאת בדמנו ומעידים זאת במותנו בנפילתנו בקרב, בקשיחות אנו נלחמים לפני שערי גן העדן, אחים הצטרפו אלינו, אנו שוחטים (את הכופרים) עד יום הדין, אחים  התעוררו, צאו ליטול את הניצחון, בואו לג'יהאד.

אחים באים מכל מקום, חיילים של כבוד שלא ניתן לבלום אותם בשדה הקרב, בואו נלך להגן על הנביא (מוחמד), הם הכירו במחויבות שלהם, הם משמידים את האויבים, אין (להם) עוד מחלה בלב שכן הם אוהבים למות וריצוי ריבון העולמים הוא המטרה שלנו, לכן אנו יצאנו לדרכנו, נתנו הכל, ואנו קוראים לכם לבא לאדמת הכבוד, אחים התעוררו, צאו ליטול את הניצחון, בואו לג'יהאד.

פצצות נופלות עלינו, אבל אנו ממשיכים לקרוא ל(יישום) השריעה (ההלכה האסלאמית), עקרונות אללה כתובים,  גן העדן הגבוה ביותר מיועד לשהידים, אנו הקרבנו את הדם שלנו, יום הדין הקרוב, אבל הציבור אינו רוצה להבין, מסונוור מהעולם, אחים התעוררו, צאו ליטול את הניצחון, בואו לג'יהאד.