בזמן שרוב חבריהם חזרו אתמול, יום שני, לספסל הלימודים, מספר תיכוניסטים מסניף בני עקיבא בת ים העדיפה לוותר על היום הראשון בבית הספר ויצאו להפגין מול השר נפתלי בנט שהגיע לפתוח את שנת הלימודים בבתי הספר בגוש עציון.

השר נתקל בקבוצת מפגינים אשר הניפו שלטים ומחו על טרפוד הבית היהודי במציאת פשרה להריסת סניף בני עקיבא בת ים.

לטענתם, בנט התחייב בעבר למנוע את הריסת המתחם אשר נמכר לצורך בניית בניין מגורים ועל ידי הסדר עם הקבלן נמצא הפיתרון שעליו צרכים לחתום ראשי הבית היהודי, אולם מאז מציאת הפיתרון ועד לחתימתו השר בנט לא התייצב לחתימה מסודרת על הפשרה וכעת עומד הסניף שוב בפני הריסה.

החניכים ליוו את בנט במהלך ביקורו אתמול בגוש עציון והמתינו לו בתחנות השונות אליהם הגיע. החניכים נשאו שלטים עליהם נכתב ״אחי, אתה הורס״ ו״אל תמכרו את הערכים תמורת כסף״.

החניכים שיתפו את הנוכחים כי "נדהמנו לגלות שדווקא הבית היהודי מעכבים את הנושא, ועלולים לגרום לנזק בלתי הפיך ולהריסה חסרת תקדים של בית כנסת בישראל. הגענו כדי להזכיר לשר בנט שהבטחות צריך לקיים, בפרט בנושא כל כך רגיש וחשוב עשינו להם את רוב העבודה, נפתלי יכול לפתור את הנושא בפגישה אחת".

לדברי מטה המאבק של בת-ים, המורכב ממתפללי בית הכנסת, הורים שכולים ונציגי בוגרי הסניף, "אנו נמשיך ללוות את השר בנט באירועים הפומביים השונים, ואנחנו בטוחים שהוא לא ישכח לעמוד במילתו".