פייגלין
פייגליןצילום: פלאש 90

ח"כ משה פייגלין תקף הבוקר (חמישי) בדף הפייסבוק האישי שלו את החלטת ראש הממשלה לעצור את העבודות לבניית גשר קבוע במעלה המוגרבים, תחת הכותרת  "הגשר לאבדן הריבונות".

"לפני כחצי שנה הפניתי אל רה"מ שאילתה בנושא אבדן הריבונות בהר הבית והעברתה לירדן", ציין פייגלין, "שאילתה זו עדיין לא נענתה אך אתמול התברר שאכן ראש הממשלה בנימין נתניהו מעביר בפועל את הריבונות בפועל בהר הבית לממלכת ירדן".

לדבריו, "כניעה לדרישת ירדן, והריסת גשר בטיחות שנבנה מעל רחבת הכותל (אפילו לא בהר הבית) מעידה כי אכן ויתר ראש הממשלה על ריבונות ישראל בהר הבית".

פייגלין קשר בין אובדן הריבונות בהר להזדהות ערביי ישראל עם ארגוני הטרור הקיצוניים, "כשדגלי דאע"ש וחמאס מתנופפים בחופשיות בהר הבית, כשראש הממשלה מעביר את הריבונות בהר לידי האסלאם הקיצוני, אובדת האחיזה בנגב; בגליל ובערים המעורבות. דגלי דאע"ש כבר מתנופפים בסכנין ובטיבה".

הפגנת חולשה זו על ידי ראש ממשלת ישראל רק מעודדת את אויבנו מדרום ומצפון ונוסכת בהם את התקווה להמשיך ולהילחם בנו", טען פייגלין, "ראש ממשלה שלא שולט בעיר בירתו לא יוכל להכריע את האויב שמזנב בנו במחוזות הספר ב"חוטף עזה" ובגבול הצפון".