שנת הלימודים התחילה ואיתה הכנת הכריכים לילדים, מלאכה שיכולה לקחה דקה ספורה עם מורחים על פרוסת לחם רק גבינה לבנה. אבל לפעמים, יש רגעים בהם מתחשק לנו להשקיע בכריך קצת יותר, לפנק אותנו, את הבעל והילדים בכריך מושקע שיגרום חיוך לכל היום ויתן תחושה של בית.

אז אם בא לכם לעשות הפתעה מתוקה לאוהבים אתכם, הנה כמה רעיונות לכריכים מושקעים, קלים להכנה שישאירו בפה כולם טעם של עוד.

הכריך הראשון לא כולל טיגון או אפייה, רק פרוסת לחם, עליה אתם מניחים פרוסות של עגבניה, מלפפון וחסה ומעל ריבועים של גבינה בולגרית או להבדיל גבינה צפתית, ניתן להוסיף ממרח אבוקדו בתחתית או רוטב אלף האיים ושום מעל הכל. הכריך השני דורש קצת יותר השקעה אבל הוא קל להכנה וטעים ביותר, חותכים חצילים ופלפלים לריבועים בינוניים, מכנסים לתנור עם נייר אפייה לחום בינוני- גבוה למשך עשר דקות- רבע שעה. בודקים את התנור מידי פעם וכאשר הפלפל רך והחצילים רכים ובשלים מוציאים אותם החוצה לקערה. מטבלים את החצילים והפלפלים בלימון, מלח ופלפל. בכריך מורחים טחינה, שמים את סלט החצילים שסיימנו לטבל, ואם יש עוד מעט כוח חותכים מעל חתיכות ביצה קשה.

הכריך הבא גם קל להכנה ורק דורש את המצרכים הנכונים, על פרוסה מורחים מיונז, טונה ומניחים מעל פרוסות של פלפל, ניתן להוסיף גם מלפפון חמוץ וגרגירי תירס.  

ולסיום, ניתן לקחת את הכריך הקלאסי של החביתה עם הגבינה ולהוסיף לו מצרכים כמו ירקות, חסה וגבינות יוקרתיות או לקחת את הטוסט הקלאסי ולהשקיע בתוספות כמו זיתים, עגבניות, גבינה בולגרית, בצל, טונה, פטריות. את הכריכים המושקעים רצוי לעטוף בנייר כסף או בקופסה שתשמור על הטריות.   

יש לכם מתכונים לעוד כריכים מושקעים וקלים להכנה? שתפו אותנו!