אורי אריאל ונפתלי בנט
אורי אריאל ונפתלי בנטפלאש 90

יו"ר הבית היהודי, נפתלי בנט, הודיע אמש (ראשון) בכנסת פעילים בגוש עציון כי בכוונתו לאחד את "תקומה-האיחוד הלאומי" עם מפלגת הבית היהודי מיד לאחר אישור החוקה ביום רביעי.

"בכוונתי להאיץ את התהליכים לאיחוד מיד לאחר אישור החוקה, בסיס הכוח והמפתח להצלחת הבית היהודי הוא באחדות", אמר בנט.

"המשימה הראשונה שתעמוד לנגד עינינו לאחר שנאשר את החוקה תהיה האצת התהליכים לאיחוד עם תקומה, בכוונתי להמשיך לפעול לאיחוד מלא של המפלגה מיד לאחר אישור החוקה ולסיים את הליכי האיחוד בהקדם האפשרי", הודיע בנט.

"אנחנו מכוונים להנהגה, אחד הכלים לכך היא החוקה שתובא לאישור ביום רביעי ולצד זאת היכולת של כלל הגורמים במפלגה לצעוד יחד אל האתגרים העתידיים הצפויים לה".

בנט ציין בפני הפעילים כי מפלגת הבית היהודי רושמת לעצמה הישגים רבים ונמצאת לאחר שנים רבות במרכז העשייה הציבורית בכלל התחומים, החברתי, הכלכלי, הביטחוני וכן בשמירה וחיזוק זהותה היהודית של המדינה. "את כל אלו השגנו בזכות שילוב ידיים והליכה משותפת, אמשיך לפעול במרץ כבר בימים הקרובים, כדי להבטיח שמהלך האיחוד יושלם והבית היהודי יהיה פתוח לכל גווני הציונות הדתית ולכל מי שמזדהה עם ערכי המפלגה. זו משימה קריטית ואעשה ככל הנדרש כדי להבטיח שתושלם תוך זמן קצר".

על השר אורי אריאל אמר בנט, "אורי אידיאליסט אמיתי, איש ציבור במלוא מובן המילה - נגד עיניו תמיד עומד הציבור הרחב. הוא עומד מול לחצים קשים במשרדו לבד בחזית בניין ארץ ישראל, אך לא היינו מגיעים לצמתי ההחלטה החשובים הללו ללא האחדות. אורי עושה עבודת קודש ויחד נמשיך את התנופה להנהגה".