הפצוע אנוש מונה למפקד סיירת צנחנים

באדיבות ערוץ 10

מוריה בן ארי, אשתו של רס''ן חגי בן ארי, קצין הצנחנים שנפצע אנוש במבצע צוק איתן ומונה בשבוע שעבר למפקד סיירת הצנחנים, סיפרה על תחושותיה בעקבות המחווה של מפקד החטיבה אל"מ אליעזר טולדנו.

"אני לא אשקר. בהתחלה הטקס הזה לא נראה לנו, כי חשבנו שחגי לא היה רוצה בזה. אבל בסוף זה היה ממש במידה ואנחנו שמחים שזה קרה", אמרה מוריה לערוץ 10.

על התקופה הקשה מאז פציעתו של חגי לפני 11 שבועות, סיפרה רעייתו כי "עברנו הרבה מאוד בזמן הזה. בשלב מסוים נראה היה שאנחנו צריכים כבר להיפרד, אז הבאנו את הילדים - בני 4 ו-7, שיידעו איך אבא נראה. אנחנו שמחים שיש להם תמונה בראש, שהם לא יצטרכו לדמיין אותו".

בני המשפחה מודעים למצבו של חגי וערוכים לקבל את הבשורה הקשה. "אני מקווה שהאל יעשה איתו חסד. אנחנו לא מבקשים שירפא אותו, אלא שייקח אותו אליו, כי חגי כבר לא יחזור להיות אותו האדם. התבשלנו חודשיים וחצי בתהליך הזה ואני יכולה רק להודות על הזמן שניתן לי להיות במחיצתו. הוא איש מדהים".

רס''ן חגי בן ארי היה מפקדה המיועד של סיירת הצנחנים, אך נופש באילת ו''צוק איתן'' עיכבו את המינוי. "זו פגיעה מתעתעת", הסבירה מוריה. "הגוף של חגי שלם לגמרי, אבל הראש לא מתפקד. אנחנו יודעים שגם אם היה שורד את זה, הוא לא יחזור להיות אותו האיש. חגי לא מתקשר ולא מגיב, זה קשה לנו. נכנסנו לסיטואציה יחידה במינה שבה המוות הוא כבר לא האפשרות הנוראה ביותר".