ברוך מרזל
ברוך מרזלצילום: פלאש 90

פעיל הימין ברוך מרזל, איש "עוצמה לישראל", תוקף (יום ה') את מפלגת הבית היהודי, יממה לאחר אישור החוקה החדשה על ידי מרכז המפלגה.

בשיחה עם ערוץ 7 טוען מרזל כי המפלגה הציונית-דתית הפכה ל''מימד ב' מבחינה דתית''. הוא מזכיר כי "הזהרנו מפני נפתלי בנט, צריך לומר שהוא היה הגון מספיק לומר שהוא מוכן לוותר על הרבה דברים גם בתחום הדת וארץ ישראל כדי להיות ראש ממשלה".

"אלה אנשים שחברו ל'יש עתיד' ובגללם מיליון יהודים שונאים אותנו היום. הנהגת הבית היהודי מחוברת בצד הדתי שלה למימד, דניאל טרופר וחבריו הם יוצאי מימד, ואלה מייצגים את הציונות הדתית, זו חרפה", מאשים מרזל.

ברוך מרזל מתייחס לפעילותה של ח"כ אורית סטרוק וטוען כי כוח ההשפעה שלה אינו משמעותי, "בעבר היא עזרה לי יותר והשפיעה גם על חברי ליכוד לפני שהייתה חברת כנסת, היום ההשפעה שלה מינורית וקטנה".

לדבריו עדיף מפלגה קטנה באופוזיציה ממפלגת הבית היהודי בקואליציה. "הם ישבו בממשלה שמשחררת מחבלים, אנחנו נציב בפני אורי אריאל וחבריו מראה קשה. ההצהרות היום של נפתלי בנט הם קטנות ומינוריות לעומת ההצהרות של נתניהו לפני שהוא היה ראש ממשלה, וראינו מה יצא. יש לנו היום ממשלה שמקפיאה את ההתיישבות ביו"ש".