אדווה ביטון
אדווה ביטוןיוני קמפינסקי

שמחה במשפחת ביטון: לאחר ארבע בנות נולד אתמול (חמישי) בן ראשון, אח לאדל בת ה-4 שנפצעה קשה בפיגוע אבנים לפני כשנה וחצי.

אדל מאושפזת בבית החולים איכילוב בשבוע האחרון לאחר שעברה ניתוח, ואמה אדווה ילדה כשבתה אדל נוכחת בחדר הלידה.

"זה התפתח מהר. הייתי עם אדל, וב־12:30 בצהריים הרגשתי שאני צריכה ללדת", סיפרה אדווה ל''ידיעות אחרונות''. "לקחתי איתי את אדל לחדר הלידה ותוך שעה, ברוך השם, ילדתי. במשך כל הלידה צעקתי את השם של אדל, בכל ציר וציר. כל טיפת זיעה ודמעה מובילה לישועות. אני בטוחה שהיא הבינה מה קורה. התינוק בריא ושלם, ואנחנו מודים לקדוש ברוך הוא".

בחודש מרץ בשנה שעברה נסעה אדל ברכב עם אמה אדווה וערבים יידו אבנים לעברו. עקב כך סטתה האם מהנתיב והתנגשה במשאית שחנתה בצד הדרך. אדל נפצע באורח אנוש ולאחר אשפוז ממושך וטיפולים לא פשוטים הועברה לשיקום בבית לוינשטיין ברעננה. בסופי השבוע שוחררה לחופשות בביתה ביקיר.

נזכיר כי לפני כמה חודשים הוחלט בבית לוינשטיין שהסתיים תהליך השיקום של אדל אך משפחתה דרשה תקופה נוספת. בסופו של דבר הגיעו הצדדים לבית המשפט ושם הוחלט על הארכת השהות של אדל בבית לוינשטיין בכמה חודשים.

לפני כשבוע וחצי עזבה אדל את בית לוינשטיין לאחר שבית המשפחה ביישוב יקיר הותאם לקליטתה. "אדל שלנו חוזרת הביתה", אמרה אדווה ביטון לפני שעזבה את בית לוינשטיין. "בבית תקבל אדל יותר טיפולים ויותר חום משפחתי". בין היתר תטופל הילדה בעזרת קלינאית תקשורת ופיזיותרפיה.