יו"ר סיעת ירושלים מאוחדת נפגש היום (שני) עם יו"ר מועצת החכמים, חכם שלום כהן, בעניין התכנית לבניית 2,500 יח"ד לערבים בערב אסוואחרה שבמזרח העיר.

קינג מספר, כי במהלך הפגישה בירך אותו חכם שלום כהן על פועלו ועמידתו האיתנה למען שמירת ירושלים ותושביה, ואף הביע את תמיכתו במאבקו של אריה קינג למניעת אישור הפרויקט.

לדבריו, חכם שלום כהן ביקש להקים חזית מאוחדת עם הסיעות החרדיות במטרה שבמועצת העיר שתתכנס ביום חמישי הקרוב, לא יהיה רוב לאישור תכנית 30006 בערב אסוואחרה.

קינג מציין, כי "נראה שהכול כעת תלוי בסיעה החרדית שביחד עם אריה קינג, קלמנוביץ, ליאון וש"ס יגיעו לרוב הנדרש לדחיית תכנית ערב אסוואחרה".

קינג הוסיף, כי יו"ר סיעת ש"ס בעירייה, נתי לסרי שנכח בפגישתו של אריה קינג עם יו''ר מועצת החכמים, התבקש לקבוע פגישה עם אריה דרעי יו"ר ש"ס על מנת שזה יסייע ביצירת החזית למען עם ישראל וירושלים.

נציין כי את הבקשה לדיון חוזר בתוכנית, אשר תכשיר מאות יחידות דיור בלתי חוקיות הגיש יו"ר סיעת הליכוד-ביתנו בעירייה, משה ליאון.

"זה לא עניין של יהודים מול ערבים וגם לא משבר פוליטי", אמר ליאון. "יש כאן בעיה של ניהול ותעדוף, בשעה שאלפי משפחות וצעירים לא מוצאים מקום מגורים בירושלים או לא יכולים לעמוד במחירי הדיור - ראש העיר בוחר לתת פרס לעבריינים שהשתלטו על שטחים ובנו באופן בלתי חוקי, ומאשר תוכנית זו. קידום התוכנית תהיה טעות חמורה לירושלים".