הרב אריה שטרן, המועמד המוביל לתפקיד רבה של ירושלים, נפגש אתמול (ראשון) עם ראש ישיבת אור עציון הרב חיים דרוקמן בביתו שבמרכז שפירא.

הרב שטרן הגיע בכדי לברך את הרב דרוקמן לקראת השנה החדשה ולהתברך מפיו לפני הגיעו אל הישורת האחרונה בבחירות לרבנות העיר ירושלים.

הרב דרוקמן ברך את הרב שטרן ב"הרבה הצלחה על כיסא רבה של ירושלים עיר הקודש". משתתפים נוספים בפגישה ציינו כי תהיה זו הפעם הראשונה מזה כ-30 שנה, מאז הרב אברהם שפירא זצ"ל, שרב ציוני דתי ייבחר לתפקיד רבני בכיר.

הרב דרוקמן בתגובה ציין כי כל בני הציונות הדתית עומדים מאוחדים מאחורי מועמדותו של הרב אריה שטרן ועובדים ללא לאות בכדי להביא את העניין לכדי סיום מוצלח. הרב הוסיף כי הוא בטוח שהרב שטרן יהיה רבה של ירושלים, במקום בו ישבו גדולי הרבנים והפוסקים.

הרב שטרן מצידו שב והביע את מחויבותו לשמש כרב שיחבר את כלל הציבורים בעיר, חרדים, דתיים וחילוניים, וסיפר כי ירושלמים מכל הגוונים פונים אליו בכדי לחזקו ולתמוך בו. כמו כן הודה הרב שטרן לרב דרוקמן על התמיכה בו. שני הרבנים ציינו את המאמצים הכבירים של ראש העיר ירושלים ניר ברקת ושל שר הדתות, נפתלי בנט, וסגנו, הרב אלי בן דהאן, לבחירתו של רב ציוני דתי בירושלים, מאמצים שעתידים להיות מוכתרים בהצלחה בקרוב.

לסיום, ביקש הרב דרוקמן מהרב שטרן את הכרך האחרון על מסכת יבמות של מכון הלכה ברורה, בראשו עומד הרב שטרן מזה שנים, והודיע כי הוא מחכה ומייחל לסיומו של המפעל החשוב הזה שהיה אחד מהמפעלים החשובים למרן הרב אברהם יצחק הכהן קוק זצ"ל.

הבעת תמיכה זו מצטרפת לתמיכתם, במספר הזדמנויות, של שורת רבנים בציונות הדתית על כל גווניה, אשר הגיעה לשיאה במכתב עליו חתמו עשרות רבנים בעד מועמדותו של הרב שטרן לתפקיד רבה של ירושלים. בין התומכים היו הרב יעקב אריאל, רבה של רמת גן, הרב אהרון ליכטנשטיין, ראש ישיבת הר עציון, הרב דב ליאור, רבה של קריית ארבע, הרב מרדכי שטרנברג, ראש ישיבת הר המור, הרב נחום רבינוביץ', ראש ישיבת מעלה אדומים, הרב ישראל רוזן, ראש מכון צומת, הרב דוד סתיו והרב רפי פוירשטיין, העומדים בראש רבני צוהר, ועוד.