ח"כ מירי רגב
ח"כ מירי רגבצילום: פלאש 90

יו"ר ועדת הפנים ח"כ מירי רגב (הליכוד) מגבשת חזית יחד עם ראשי רשויות כנגד כוונת משרד האוצר לפגוע בהטבות המס שניתנות לפריפריה, לקראת ההצבעה מחר (שלישי) בממשלה על תקציב המדינה.

"אי אפשר לאכול מהעוגה ולהשאיר אותה שלמה", כתבה הערב ח"כ רגב בעמוד הפייסבוק שלה. "אי אפשר להגיד 'לא ניגע בפריפריה' ומצד שני להציג תקציב מדינה שמבטל את הטבות המס לפריפריה".

רגב שוחחה עם מנכ"ל משרד ראש הממשלה וראש אגף התקציבים במשרד האוצר והבהירה להם באופן חד משמעי כי פגיעה בהטבות המס תביא לקשיים בהעברת התקציב. 

"אני מתכוונת להוביל קמפיין בכנסת בתוך הקואלציה יחד עם חבריי ראשי הערים ובראשם בני ביטון, יו"ר פורום ערי הפיתוח", הדגישה ח"כ רגב. "לא ניתן לחבק את הפריפריה במהלך 'צוק איתן' ודקה אחרי לפגוע בהם באמצעות ביטול הטבות המס. אני קוראת לחברי הממשלה - אל תתנו יד לביטול הטבות המס לפריפריה".

גם השר לפיתוח הנגב והגליל סילבן שלום הבהיר הערב כי בכוונתו להילחם נגד הפגיעה בהטבות המס. "ממשלת ישראל תתכנס, בעוד מספר שעות, לדון על תקציב המדינה ואני מתכוון לשמש פה לתושבי הנגב והגליל ולפעול נגד ההחלטה להקטין את הטבות המס לתושבי הפריפריה", אמר.

"הפגיעה בהטבות המס משדרת שיד ימין לא יודעת מה עושה יד שמאל", תקף שלום, ''אני קורא למשרד האוצר לבחון שוב את ההחלטה ולעצור אותה, עד שהמשרד בראשותי יבצע עבודת מטה מקיפה בנושא שתצביע על ההשלכות והפגיעה בפריפריה".