הגולש דגן ואלד סיפר היום בעמוד הפייסבוק שלו על העימות עם המשטרה בעקבות פוסט חריף שפרסם נגד חבר כנסת מהקואליציה.

ואלד לא חושף מה כתב באותו פוסט או מיהו חבר הכנסת נגדו כתב את הפוסט.

בדף הפייסבוק שלו הוא מספר לחבריו את שעבר עליו בחודש האחרון:

"תשמעו סיפור שבוער בבטן שלי כבר בחודש האחרון. כפי שאתם יודעים, חזרתי לא מזמן מטיול ברחבי אירופה. לפני חודש, בעת שטיילתי בברלין, הגיעו שוטרים לבית הוריי במרכז הארץ. השוטרים אשר היו בבית, שאלו את אימי, היכן אני? היא ענתה להם שאני בחו"ל. בתגובה הם הראו לה צו חיפוש בביתי חתום על ידי שופט.

השוטרים שחיפשו בתוך כל חור, קופסה, ופינה בחדרי, לקחו את הלפטופ שלי (עד היום אני נאלץ להשתמש במחשבים אחרים, או באייפון, על מנת לעשות פעילויות שגרתיות,מכיוון שהלפטופ עדיין לא חזר מהמשטרה, והמשטרה לא חזרה אלי בנושא אם היא סיימה לעשות בדיקה בתוך המחשב. כמו כן לא הודיעה לי אם היא טרחה להאריך את הזמן להחזיק אותו כראייה), וכמו גם מספר דיסק און קיז, הארדיסקים, מצלמות דיגיטליות וכרטיסי סים , שהיו ריקים או בכלל פגומים וחזרו אל הוריי.

שבוע לאחר מכן, חזרתי לארץ. הלכתי על מנת לראות את הבלאגן שהשאירו המשטרה בבית הוריי. שלושה ימים לאחר מכן, התייצבתי למשטרה לחקירה- סיבת החיפוש היא: העלבת עובד ציבור, או ליתר דיוק נבחר ציבור. חבר/ת כנסת.
כמו הרבה ממשתמשי הפייסבוק במהלך הקיץ האחרון, גם אני התבטאתי בצורה מתלהמת ומאיימת כלפי נבחר/ת ציבור (שאת שמו/שמה לא אחשוף, מפאת צו איסור משטרתי, וכן אין זה רלוונטי במי מדובר, ומה התוכן). הפוסט המדובר, הוסר שעה אחרי שעלה לרשת מכיוון שקיבלתי התראה והודעה מטעם הלשכה של חבר/ת הכנסת, כי מדובר בסילוף דברים שיצא מהקשרו.

והנה ההצעה: אם ממשלת ישראל רוצה לקדם שיוויון בנטל, אז יאללה, עד הסוף: אני קורא לכל חברי הכנסת, מהימין ומהשמאל, ראש הממשלה, והשרים, -כל הנבחרי הציבור באשר הם, ולהתלונן על כל אחד ואחד ממשתמשי הפייסבוק שהתלהם עליהם וכתב עליהם טקסט אלים הקורא לעשות להם מעשים.אני מניח שחצי מדינת ישראל, תיכנס ותצא מחדרי החקירות של משטרת ישראל, בגלל שכתבה ברחבי הפייסבוק/טוויטר/אינסטגרם, גייסו את העוזרים הפרלמנטרים שלכם, או יועצי התקשורת ומי שמנהל לכם את הרשתות החברתיות. קחו בפינצטה כל אחד ואחת שכתב לכם בהודעות אישיות או בקומנטים, או בפוסטים, תוכן כזה או אחר. כי יש עוד הרבה אנשים ״מסוכנים״ עם מקלדת ורשת חברתית כלשהי.

ובכל זאת, אני מודע שעשיתי דבר טיפשי וזה לגלות לעולם דרך הפייסבוק בכך ששיבשתי הליכי חקירה, ואני מבקש ממשטרת ישראל לגלות עדינות ורחמים כלפי משפחתי.

דובר המשטרה מסר בתגובה "בעקבות תלונה שהוגשה נפתחה חקירה בגין העלבה ואיומים כלפי עובד ציבור. בימים אלה התיק הועבר לעיון הגורמים המקצועיים לצורך קבלת חוות דעת והחלטה על המשך הטיפול. כחלק מפעולות החקירה נתפס מחשבו של החשוד ובסיומה יוחזר לו".