מתחברים. הפועל תל אביב של עודד קטש פתחה אמש (חמישי) את המחזור השני בליגת ווינר סל עם ניצחון. האדומים מתל אביב ראו את מה שהפועל ירושלים עשתה מול השחקנים של רועי חגאי, רצתה גם ואף עשתה זאת כשהביסו את העולה החדשה מנהריה בתוצאה 66:82.

התוצאה מעט משקרת, כי קל זה לא היה עבור האדומים. השחקנים בסגול מנהריה הציגו יכולת משופרת מהמשחק מול האדומים מירושלים בתחילת השבוע ונראה שבקרוב גם יגיע הניצחון הראשון שלהם בליגת העל בכדורסל.

האורחים מנהריה הצליחו להיות צמודים עד לרבע הרביעי והמכריע שם באו לידי ביטוי הניסיון והעומק של השחקנים האדומים מתל אביב. בהפועל בלטו יינסי גייטס עם 22 נקודות ודוראנד סקוט עם 16. לעומתם, רביב לימונד לא הצליח לשחזר את היכולת הגבוה שלו במשחק מהמחזור הקודם מול אילת וסיים את המשחק עם 11 נקודות בלבד וחמישה איבודים. אצל נהריה מי ששוב בלט היה מארק ליונס שמסתמן כאחת הגניבות של הקיץ, כשקלע 18 נקודות.

בגזרת האוהדים האדומים לא נתקלו המאבטחים בהיתקלויות ובהתנהגות פרועה, האם זה הניצחון שגרם להם שלא להתפרע או שאולי זו העובדה שהמשחק התקיים באולמם הביתי שבהדר יוסף?

ביום ראשון יצאו האדומים למשחק חוץ קשה במיוחד ומסקרן מאוד, מול הפועל ירושלים בהיכל הפיס ארנה ירושלים שבבירה. ירושלים מגיעה לאחר הפסד במחזור הראשון של שלב הבתים של היורוקאפ לבאנביט הטורקית אמנם, אך בליגה המקומית שומרת על מאזן מושלם של שני ניצחונות מול אפס הפסדים.

עוד קבוצה אדומה שניצחה אמש בפעם הראשונה בליגה העונה, היא גלבוע גליל של ברק פלג. האדומים מהצפון ניצחו את האילתים לראשונה מזה שנתיים, כשמי שהוביל את רשימת הקלעים אצלה היה רפי מנקו הצעיר והמוכשר שקלע 16 נקודות.

מנקו עשה בקיץ הישג גדול עם נבחרת ישראל בכדורסל וממנו מצפים בגליל שיוביל את הקבוצה בעונה הקרובה. אם במשחק התבוסה מול חולון שיחק הפורוורד הצעיר 32 דקות וסיים אותם עם 2 נקודות בלבד, במשחק אמש הוכיח הכוכב הצעיר כי יש לו מה למכור בליגה של הגדולים.

השחקנים של שמיר כנראה הגיעו בזחיחות להיכל בגן נר לאחר שניצחו במשחק הפתיחה את הפועל תל אביב של האקס עודד קטש, ולשמיר מצפה עבודה רבה לקראת משחקם מול האלופה הצהובה מתל אביב ביום שני הקרוב.

הפעם ללא בעיות. אוהדי הפועל
הפעם ללא בעיות. אוהדי הפועלעודד קרני
שחקני נהריה. מתי ינצחו לראשונה?
שחקני נהריה. מתי ינצחו לראשונה?עודד קרני