ניצב שחם.
ניצב שחם.פלאש 90

בימים האחרונים פנתה אחת המתלוננות נגד ניצב ניסו שחם לפרקליטי מח"ש, ואמרה כי ברצונה לחזור מהתלונה שהגישה, כך נמסר ממשרד המשפטים.

מדובר בעדה המרכזית נגד שחם, אולם במשרד המשפטים עומדים על כך שכתב האישום לא ימחק בעקבות החלטת העדה. 

במשרד המשפטים מדגישים, כי העדה לא חזרה בה מתוכן העדות אלא רק מרצונה להעיד. כן מסרה העדה כי ממילא אין ביכולתה להעיד מחר (המועד בו אמור היה להתחיל שלב ההוכחות), וזאת בשל סיבה רפואית.

במשרד המשפטים מוסיפים ומציינים, כי מסיבה זובלבד החליט ביהמ"ש לבטל את ישיבת ההוכחות שנקבעה למחר. המשפט עצמו לא נדחה ושמיעת התיק תימשך כסדרה בעוד כשבועיים.

עוד נמסר ממשרד המשפטים, כי "באשר לשתי העדות הנוספות שכביכול חזרו בהן מעדותן, הרי שגם עדות אלה אינן חוזרות בהן ממה שמסרו בעדותן במח"ש. בשיחה שנערכה עימן באחרונה, אמרו עדות אלו שמבחינתן 'לא קרה כלום' שכן המעשה אותו תיארו הוא זניח בעיניהן, ולפיכך שאלו האם ניתן לחסוך מהן את הצורך להעיד. אחת מהן אף חזרה בכך על דברים שאמרה בעדותה במח"ש".

במשרד המשפטים מוסיפים עוד, כי "העובדה שמי מהשוטרות המעורבות אינן חפצות במעמד העדות בבית המשפט, אינה מפתיעה ואינה מהווה חידוש בנסיבות העניין".

נזכיר כי בחודש אוקטובר 2013 הגישה המחלקה לחקירות שוטרים בפרקליטות המדינה (מח"ש) לבית משפט השלום בירושלים כתב אישום נגד ניצב ניסו שחם בגין עבירות של מרמה והפרת אמונים, מעשים מגונים והטרדה מינית, בפרשה בה מעורבות שמונה שוטרות.

בעקבות כתב האישום פוטר ניצב שחם מהמשטרה.