טדי בימים אחרים. מה יהיה בקרוב?
טדי בימים אחרים. מה יהיה בקרוב?AFP

הבשורות הטובות: הקבוצה הירושלמית עדיין ללא הפסד בעונה זו. הבשורות הפחות טובות: ניצחון שהיה בכיס ואבד בגלל ספק נבדל בדקה ה-73, ובית"ר מוצאת את עצמה עם ניצחון אחד בלבד ושלוש תוצאות תיקו.

בית"ר ירושלים ומ.ס אשדוד נפגשו הערב (ראשון) באצטדיון המושבה שבפתח תקווה למשחק במסגרת המחזור הרביעי בליגת העל שבכדורגל.

האוהדים הירושלמים שהגיעו בהמוניהם למשחק ה"בית" שעבר לפ"ת בשל שזרוע האצטדיון הביתי, לא נותרו אדישים לנוכח השלט הענק שהונף אמש במשחקה של סכנין ובו נכתב "ירושלים שלנו". האוהדים הירושלמים הניפו גם הם שלט עם כיתוב דומה, ומעניין יהיה לראות האם ינקטו כנגד האוהדים והקבוצה הבית"רית צעדים בגין השלט הענק.

השחקנים הירושלמים שחשו רוח לחימה מנשבת מהאוהדים הרבים שהגיעו לפתח תקווה בכדי לתמוך בהם, תירגמו זאת ללחץ גדול על שערם של האשדודים ושל מי שמשמש כשוער הנבחרת הלאומית, אופיר מרציאנו.

הלחץ הניב פירות כשבדקה ה-37, חטיפה של שלומי אזולאי במרכז המגרש נשלחה מרגליו אל חנן ממן. הקשר שהגיע מבלגיה לא התבלבל מול שוער הנבחרת ובעט כדור מדוייק לפינה של האשדודי. 0:1 לירושלמים.

הבית"רים לא הרפו ולא הלכו אחורה אלא להפך, ניסו לסגור את הסיפור עם שער נוסף. מרציאנו הצדיק את הקרדיט שניתן לו על ידי גוטמן בנבחרת וסיפק מספר הצלות שלא מביישות את השוער הטוב בעולם.

בדקה ה-73, משום מקום, ודווקא לאחר שני הצלות גדולות של קליימן, דויד סולארי שנכנס דקות ספורות לפני כן, עט על הריבאונד וגלגל את הכדור לרשתם של הירושלמים ההמומים. בניגוד גמור לתחושה במשחק, אשדוד השוותה את התוצאה 1:1.

בית"ר נכנסה ללחץ וחילופים התקפיים של קורצקי כמעט והצליחו. אולם, פעם נוספת היה במקום שוער הנבחרת האשדודי, מרציאנו שהדף בעיטה של דני פרדה במצב של גול בטוח.

סולארי כבר היה קרוב לעשות מהפך, אך הפעם קליימן היה במקום ומנע את הניצחון מהאשדודים. המשחק הסתיים בתוצאה 1:1. שתי הקבוצות נותרו אמנם ללא אף הפסד בארבע המחזורים של העונה, אך רק עם ניצחון אחד לכל אחת.

ושאלה לסיום: מה היה קורה לו משחק הכדורגל הביתי היה אכן מתקיים באצטדיון טדי, כשבמקביל מתקיים משחק של קבוצת הכדורסל הפועל ירושלים בארנה החדשה הצמודה לאצטדיון? בקרוב לא יהיו תירוצים, מעניין מה יעשו אז עשרות אלפי האוהדים.