נותן גיבוי. גטאס
נותן גיבוי. גטאספלאש 90

ח"כ באסל גטאס מבל"ד, מעניק הבוקר גיבוי להשוואה שערכה חברת מפלגתו, חנין זועבי, בין חיילי צה"ל למחבלי דאע"ש.

בראיון לגל"צ אמר גטאס, כי כי דאעש הוא ארגון רצחני ואכזרי, אבל בניגוד לצה"ל הוא לא ביצע פשעים נגד האנושות.

"מי שהייתה לו היכולת לבצע פשעים נגד האנושות היא ישראל - אפילו יעלון אמר שהפגיזו בצורה כה רצחנית את שג'אעיה כדי למנוע חטיפת חייל. הציטטה הזאת עוד תביא את יעלון לעמוד מול התובעים בהאג", אמר גטאס.

גטאס התייחס בראיון גם לטקס שערכה שלשום קבוצת הכדורגל בני סכנין, במסגרתו הוקירה את חבר הכנסת לשעבר עזמי בשארה, המבוקש בישראל בחשד לריגול וסיוע לחיזבאללה.

"סכנין עשו את מה שעשו מתוך הוקרה ואהבה ובלי הרבה מחשבות פוליטית, אבל מי שעכשיו תובע להעניש את סכנין הוא זה שמכניס את הפוליטיקה למערכת הכדורגל של ישראל", אמר, "אם לימור לבנת תתבע לזרוק את בני סכנין מהליגה לכמה חודשים אנחנו נתבע לזרוק את ישראל לכמה חודשים מפיפ"א".

אתמול השוותה זועבי בראיון לערוץ 2 בין מחבלי דאע"ש ללוחמי צה"ל, תוך שהיא טוענת כי מעשי לוחמי צה"ל חמורים יותר. "הם בכל פעם הורגים אחד אחד בסכין שלהם ובצה"ל בכפתור אחד (הורגים) עשרות פלסטינים. אמנם זה נשאר החייל במטוס כשהוא מפציץ ואמנם הוא לא רואה את הקורבן אבל... יש תזוזה קלה בכנפיים... הוא לא פחות טרוריסט ממי שלוקח סכין ועורף את הראש".

"מי שמצטלם עם גופות, צוחק, עם גופות של פלסטינים, אני לא חושבת שהוא פחות טרוריסט מאשר זה שעורף את הראש. הם הורגים יותר מאשר הסכין", טענה זועבי.

זועבי התייחסה גם לאמצעי הלחימה בהם משתמש צה"ל ואמרה: "M16, טנקים והפצצות מהאוויר, כאשר הורגים עשרות ומאות - יותר טרוריסטים מאשר הסכין. M16 וטנקים יותר טרוריסט ורצחני מהסכין, והטנק יותר רצחני מהסכין. שמה מצטלמים ופה מצטלמים, שם מצטלמים עם הסכין ופה מצטלמים עם גופות, עם הפצצות שלהם וגם צוחקים. ה- M16 והפצצות הורגים יותר מאשר הסכין והם יותר טרוריסטים, כן".