כדורסל
כדורסלפלאש 90

מכבי תל אביב תצא למוסקבה לקראת המשחק מול צסק"א ביום חמישי, עם לא מעט בעיות בסגל.

אלכס טיוס, שערך בימים האחרונים אימונים אישיים, לא יטוס עם הקבוצה, חרף העובדה שמסתמן שבקרוב ככל הנראה יחזור לפעילות מלאה, לאור המתיחות בינו לבין הנהלת הקבוצה.

בשבוע שעבר הורגש מתחת לסלים חסרונו של טיוס, כשאלכס מאריץ' לא מצליח להוות פקטור משמעותי בצבע, ובמכבי היו מעוניינים לסיים את הפרשה עימו, ושישוב לאימונים סדירים ולמשחקים, למרות הכעס על התנהלותו.

סופוקליס שחורציאניטיס שנח אתמול ולא שותף במשחק, אמור, לדברי גורמים בקבוצה, לשחק מספר דקות משמעותי יותר במוסקבה, אחרי שבשבוע שעבר שיחק רק 11 דקות - גם זאת ככל הנראה בשל החולשה והמחסור בסנטר טבעי בקבוצה.

הבעיה השניה של הצהובים מגיעה מגזרת דווין סמית'. הפאוורד נפצע במחצית השנייה של המשחק אתמול נגד אילת (בו ניצחה מכבי 80-72), והוא סובל ממתיחה משמעותית בשריר, ובקבוצה שוקלים, כדי לא להחמיר את הפציעה, שלא לשתפו במשחק ביום חמישי, אלא במצב חירום בלבד.

מי שעשוי להרוויח מהמצב הזה הוא נייט לינהארט, שבימים האחרונים דובר על האפשרות שייחתך מהקבוצה, וככל הנראה יקבל הזדמנות ראשונה לצבור דקות במדים הצהובים על חשבון סמית'. עד כה לא שותף לינהארט באף משחק רשמי בליגה או ביורוליג.