שחקני סכנין. הבדיחה על חשבוננו
שחקני סכנין. הבדיחה על חשבוננופלאש 90

דיבורים כמו חול. ידענו וחששנו שהעונש אותו תקבל הקבוצה הערבית בני סכנין על קיום טקס ההוקרה לעזמי בשארה יהיה מגוחך ולא מתאים לחומרת המעשה, אך לשפל כזה אפילו הפסימיים ביותר לא ציפו.

הקבוצה הבכירה בליגת העל לכדורגל מהמגזר הערבי, נענשה לפני שעה קלה ע"י בית הדין של ההתאחדות לכדורגל בקנס של 15,000 שקלים בלבד. כזכור, הקבוצה הועמדה לדין אחרי טקס ההוקרה שקיימו לכבודו של בשארה, והועמדה לדין על סעיף התנהגות בלתי הולמת וכן מעורבות בנושאים פוליטיים וציבורים.

דיין בית הדין של ההתאחדות, עו"ד שמעוני, אמר כי "בית הדין אינו עוסק בסוגיות ובהאשמות הפליליות המיוחסות בתקשורת לד"ר בשארה ולא בכל אספקט הכרוך בגיוס הכספים על ידיו, אלא אך ורק בבחירת הקבוצה לעשות שימוש בהתכנסות הספורטיבית לשם העלאת קרנה של דמות פוליטית שנויה במחלוקת, ובגין כך בלבד ההרשעה".

לדברי עו"ד שמעוני "האישום כמו שהוגש אינו מצדיק הרשעה חמורה כל כך".

עוד בטרם פסק את הדין אמר שמעוני כי אם רוצים הפוליטיקאים להתקוטט- שיתקוטטו בחוץ. "פה בבית הדין הזה אני לא אתייחס לדיוניים פוליטיים כאלה ואחרים".

במהלך הדיון טענו נציגי סכנין לשקיפות מלאה בכל הקשור לקבלת התמיכה הכספית ממשלת קטאר, ולדבריהם "האושר הכי גדול מבחינתנו הוא זה לראות אלפי יהודים וערבים יושבים באצטדיון אחד".

אל תגידו שלא אמרנו לכם. הבדיחה כולה על חשבון מדינת ישראל.