אנושיים וחמים. בני הזוג נתניהו
אנושיים וחמים. בני הזוג נתניהוצילום: פלאש 90

מני נפתלי, שהיה אב הבית של משפחת נתניהו והגיש נגדם תביעה, התיישב בימים האחרונים מול מצלמות ערוץ 2 וסיפר על העבודה בבית משפחת נתניהו.

בראיון טען נפתלי כי לא זכה ליחס הוגן ומכובד מצד הגברת נתניהו ולא נותרה בידו ברירה אלא לפנות לבית המשפט.

בראיון הודה נפתלי, בין השאר, שלא ביצע את עבודתו כפי שנדרש ממנו על ידי הגברת נתניהו"עשינו טעות קטנה בבקשה מסוימת לגבי הביצים - לארוז את כולן בשקית נפרדת, שאם אחת תתפוצץ לא כולן יתלכלכו. מובן. נפלה טעות, שוב - קורה".

"ראש הממשלה כבר ברכב, הנהג כבר ברכב, הפעילו כבר את הסירנות, אמורים לצאת החוצה. פתאום אני מקבל צרחות וצעקות - 'זה לא ככה, תריץ את זה מהר למטבח ותארזו את זה כמו שאני ביקשתי. ייקח לך עשרים שניות'. אתה יודע, אתה מרגיש כמו בטירונות, טרום טירונות , לא טירונות אפילו. אם זה היה בינינו אז ההשפלה פחות פוגעת, אבל ברגע שאתה מושפל מול העובדים, ליד הנהג, ליד ראש הממשלה, אתה מרגיש - רגע מה קורה פה?"

משפחת נתניהו דחתה את הטענות והגיבה "מדובר בניסיון ציני וזדוני מצדו של מני נפתלי להוציא כספים מקופת המדינה, שאינם מגיעים לו, על ידי פגיעה בראש הממשלה ורעייתו. השקרים וטענות השווא של מני נפתלי נגד רעיית ראש הממשלה נועדו להכפשתה במטרה להשיג כותרות ואינן נשענים על שום בסיס עובדתי, ענייני ומשפטי. אנו סמוכים ובטוחים כי האמת לגבי גרסאותיו ומניעיו המפוקפקים תתברר בבית המשפט והצדק ייצא לאור".