ח"כ משה פייגלין
ח"כ משה פייגליןצילום: פלאש 90

חבר הכנסת משה פייגלין מתייחס הערב (מוצאי שבת) לדיווח לפיו הליכוד והבית היהודי ירוצו יחד בבחירות הבאות, דיווח שאין לו, לפי שעה, כל אישור משתי המפלגות.

"תמיד טענתי שנכון לחבר את כל המחנה הלאומי לגוש אחד גדול, בהובלת הליכוד – בדומה למפלגה הרפובליקנית בארה"ב. אבל התהליך שלו אנו עדים הוא חיבור שבו הליכוד כבר אינו מוביל את המהלך אלא הולך ומתמוסס בתוכו. אבדן הערכים הלאומיים הביא לכך שהליכוד ירד מכ 40 מנדטים ונאלץ לחבור לליברמן בכדי להישאר בשלטון", כתב פייגלין.

"לליברמן נתן הליכוד שליש מהכח ברשימה המשותפת. לבנט נותן עכשיו הליכוד מחצית מהכח. בקצב הזה גורלו של הליכוד שאיבד את ערכיו עלול להיות כגורלה של קדימה. רק ליכוד בראשותי, ליכוד עם דרך וערכים, מסוגל להחזיר הביתה את המצביעים שנדדו לתחליפים השונים במחנה הלאומי", טען פייגלין.

אמש דיווחה העיתונאית רינה מצליח כי לקראת הבחירות הבאות עשוי לקום איחוד נוסף בין הליכוד לבין הבית היהודי, בשיטת ה"ריצ'רץ'" שמשלבת בין המועמדים בין שתי הרשימות. 

בנוסף צוטטו בדיווח גורמים פוליטיים שטוענים כי נתניהו ובנט כועסים על הווטו של ליברמן לממשלה עם החרדים, וקוראים להפיל עליו את האחריות במידה והממשלה הימנית תתפרק.