המנון תנועת בני עקיבא בכנסת

עשרות חברי כנסת המכהנים כיום בכנסת ישראל הינם יוצאי תנועת בני עקיבא.

לרגל חגיגות חודש הארגון של תנועת בני עקיבא ובשיאה שבת הארגון שתתקיים השבת, שבת פרשת "ויצא" התכנסו בצהרים (שני) חלק מחברי הכנסת, בוגרי התנועה, לבושים בחולצות תנועה ומסודרים בשלשות כמיטב המסורת במפקדי תנועת בני עקיבא ושרו יחדיו את שירת המנון התנועה "יד אחים לכם שלוחה".

את המפקד ערך מזכ"ל תנועת בני עקיבא דני הירשברג, "אני שמח לראות את כל חברי הכנסת בחולצות תנועה שלמעשה חולצה זו מסירה מחיצות ומפלגות".

"זכינו השנה בחודש הארגון שחל בשנת השמיטה וזכות זו, הובילה אותנו להתבוננות מעמיקה במטרותיה של מצוות השמיטה. אנו מקווים כי השם שבחרנו לשבט החדש המרמז גם על מהות השמיטה, גם על חוסן לאומי וגם בהמנון המדינה ייתן כוח לעם ישראל ותודה לחברי הכנסת שהשתתפו במפקד", הוסיף.

ח"כ מוטי יוגב, מזכ"ל תנועת בני עקיבא לשעבר וממארגני המפקד הפוליטי של בוגרי התנועה בכנסת אמר, "אני שמח על היוזמה של בני עקיבא ועל ההיענות של חברי הכנסת מכל הסיעות לבוא למפקד ערב שבת הארגון. פעם חבר בבני עקיבא-תמיד חבר בבני עקיבא ואני מזמין את כל עם ישראל להצטרף לרוח הגדולה-רוח המחברת את העם, התורה, הארץ והמדינה. אני מברך את חניכי, מדריכי ובוגרי התנועה בברכת קדימה בני עקיבא הידד במעלה ובברכת ה'".

נציין כי השנה, לראשונה מאז קמה התנועה, נדחתה שבת הארגון ובמקום לקיימה בשבת 'תולדות' הוחלט בהנהלת התנועה לדחותה בשבוע, זאת מאחר שבשבת האחרונה חגגה הקהילה האתיופית את חג הסיגד ובתנועה רצו להתחשב בכך.