יהודה גליק ורעייתו יפי
יהודה גליק ורעייתו יפיצילום: יונתן סינדל, פלאש 90

לאחר ניסיון ההתנקשות בחייו של יהודה גליק הודיעה המשטרה על הצורך באבטחתו לנוכח האיומים על חייו, ובמהלך כל ימי האשפוז שלו בבית החולים דאגה גם לאבטח אותו, אולם מתברר שעם צאתו מבית החולים הוסרה גם האבטחה שהוצבה עליו.

היום (שני) כאשר יצא גליק לבדיקות בבית החולים הוא אובטח על ידי חברו, אמיר אוחנה, עימו שוחחנו ביומן ערוץ 7.

אוחנה מספר כי לנוכח ההחלטה התמוהה של המשטרה התגבשה קבוצת צעירים מאומנים וחמושים והתגייסה לסייע לגליק ולאבטח אותו באופן עצמאי, אך לטעמם אבטחה זו חייבת להתבצע על ידי המשטרה.

"אין שאלה אם יהודה מאוים או לא", אומר אוחנה ומזכיר כי "הדברים כתובים בכל אתרי ההסתה הפלשתיניים ואפשר לראות את הדברים גם על גופו של יהודה. אין ראיה טובה יותר מהכדורים שפלחו את גופו. בוודאי שהוא מאוים ולכן נרתמנו חברים שמאומנים היטב לאבטח אותו".

כאמור, היום הגיע אוחנה מעירו תל אביב למשימת אבטחתו של גליק, משימה שאותה הוא רואה כזכות אך עם זאת עדיין היה רוצה לראות את הרשויות המוסמכות נוטלות אחריות ומבצעות אותה לנוכח ריבוי האיומים על חייו.

כשנשאל לשאלה הפשוטה מה שלומו של גליק בימים אלו מספר אוחנה כי "באופן מפתיע, יחסית לאדם שעבר את מה שהוא עבר, הוא נראה נפלא. הוא אמנם רזה קצת אבל הוא מתורגל משביתות הרעב...", הוא אומר בחיוך ומזכיר את החיוניות וחוש ההומור שניכרים עליו גם כיום.