הפרלמנט הצרפתי החליט היום (שלישי) לתמוך בהצעה להכיר במדינה פלסטינית. 339 הצביעו בעד, 151 הצביעו נגד ו-16 חברי פרלמנט נמנעו.

חבר הפרלמנט מאיר חביב אמר בעקבות תוצאות ההצבעה, כי זו "החלטה שגוייה שמחזקת את הטרור ומרחיקה את השלום".

"למרות שזה היה צפוי, תוצאות ההצבעה היום מאכזבות ומצערות. צרפת בפרט ומדינות אירופה בכלל חושבות כי ניתן לפתור סכסוך מורכב בן עשרות שנים באמצעות הצהרות בבתי פרלמנט הנמצאים אלפי קילומטרים ממזרח התיכון", הוסיף חביב.

לדבריו, "בזמן שהג'יהד הקיצוני הורג את אזרחי צרפת והעולם החופשי, נותנים לגיטימימציה להקמת מדינה המנוהלת על ידי מושחטים וטרורוריסטים שלא מוכנים לוותר על זכות השיבה, לא מוכנים לחיות בשלום לצד מדינה יהודית ורוצים להפוך את ישראל לזירת קרב נוספת במזרח התיכון".

"הליך חד צדדי לא יועיל לקונפליקט, הוא רק יחזק את הטרור וירחיק את השלום. מצער לראות כיצד צרפת בחרה היום בשותף הלא נכון ואני חושש שיהיו לכך השלכות ביחסים עם ישראל, הדמוקרטיה היחידה באזור", קבע חביב.

עוד ציין חבר הפרלמנט חביב כי "למרות תוצאות ההצבעה היום, בעקבות פעילות הסברה רחבה במהלך השבועות האחרונים, הצלחנו יחד עוד חברי פרלמנט, לגרום לכך ששחקנים משמעותיים כגון חברי מפלגתו של הנשיא לשעבר סרקוזי ועוד חברי מפלגות מכרז ואפילו חברי פרלמנט סוציאליסטיים יתנגדו להצעה".