ציונות עכשיו

תנועת הבוגרים של בני עקיבא בשיתוף מפעלות הציונות הדתית השיקה את מוקד המשימות הלאומיות ''ציונות עכשיו''.

המוקד יפעל כאתר אינטרנט שירכז מידע על משימות לאומיות הזקוקות לידיים נוספות לצד תיאור קצר על המשימה, על החזון ועל הצורך. כל אדם המעוניין בהצטרפות לעשייה, יוכל לקרוא ולהתרשם, להשאיר פרטים ולקבל מענה חוזר.

בין אם הרצון של הפונה הוא להשקיע שעות מסוימות וימים ספורים בהתנדבות ובין אם מדובר על זוג צעיר המחפש לעבור דירה ולהשתלב בקהילה מגשימה, המוקד יהווה כתובת עבורו. 

במקביל, כל גוף או ארגון שעוסקים בעשייה התנדבותית ורוצים לצרף חברים לשורותיהם, יוכלו להשתמש במוקד כפלטפורמה שיווקית, חינמית כמובן.

"אנו לא משתמשים במילה ציונות באופן ציני, לשימוש פוליטי, ואיננו מקימים מחנה המתהדר בנוצות שלצערנו הוא כבר ויתר עליהן מזמן", אומר חננאל רפפורט, מנהל הפרוייקט. "אנחנו עוסקים בעשייה ציונית ורוצים שגם אחרים, כל מי שרוצה ויכול, יעסוק בה".

הוא הוסיף, "אנו רוצים להיות מוקד שמהווה כתובת לכל פונה ויודע להכווין אותו, על פי התאמתו ועל פי יכולתו, להשתלבות במשימה לאומית משמעותית, עכשווית ומעשית".

ח"כ מוטי יוגב, יוזם מוקד המשימות אמר כי "לא חסר מה לעשות. הדורות המייסדים השאירו גם לנו עבודה בהתיישבות, בחינוך, בחסד, בביטחון, בקליטת העלייה, בהסברה ועוד. לא חסרים אנשים שרוצים לעשות. יש המון צעירים, מבוגרים, חילוניים ודתיים, שמלאים ברצון לתת, לתרום, לפעול".

משה סלומון,  מנכ"ל רשת גרעיני 'הנני' הוסיף, "אני שמח להיות שותף לח"כ מוטי יוגב, מפעלות הציונות הדתית ובני עקיבא ביוזמה והקמה של מוקד משימות שיחבר בין צעירים אידיאליסטים פעילים לבין צרכים העולים מהשטח בכל רחבי הארץ.

"המוקד יוצר את החיבור הכל כך מתבקש בין היוזמים לבין הנכונים לפעול בכל מקום, איגום הכוחות הזה יאפשר ליותר יוזמות לצאת לפועל וליותר כוחות לבא לידי ביטוי בשטח".