"הכי קל לתקוף אותי. אני גם דתייה וגם מתנחלת. מה אני בכלל עושה בשידור בערוץ 10. אם הייתי תוקפת פעיל הר הבית ואומרת שאני 'מבועתת' מהדברים שלו, זה היה סבבה. אבל יש אנשים שאסור להביע כלפיהם שום ביקורת, תמיהה או שאלה".

כך מגיבה העיתונאית אמילי עמרוסי לעליהום התקשורתי נגדה לאחר שטענה בתכנית הבוקר של ערוץ 10 כי אינה אוהבת את הופעתו של השחקן טל קלאי המופיע בדמות נשית בהצגת חנוכה.

במהלך הראיון בתכנית עם השחקן הודיעה לו (לה) עמרוסי כי לא היתה לוקחת את ילדיה להצגה כזו כדי שלא להידרש לתהיות בעניין זהות מינית מצד ילדיה. בהמשך הוסיפה כי היא "נבעתת מדראג קווין שמופיע בפני ילדים". קלאי השיב לה בשידור כי הוא "נבעת ממך".

במהלך סוף השבוע התמלא הפייסבוק בהודעות נאצה והטחת עלבונות אישיים בעמרוסי בעקבות הפרשה. גם חברי ''הקהילה הגאה'' לא החמיצו את ההזדמנות ושיגרו תלונות לרשות השנייה ודרשו להשעות את עמרוסי, "מי שפוגעת בסמלי הקהילה הגאה והופכת אותם לבוז ולמקור לעלבון - אינה ראויה להיות מנחה בטלוויזיה הציבורית בישראל".

"מתקפת הרשת עליי בעיצומה", סיפרה עמרוסי לחבריה בפייסבוק. ''לינצ'טרנט. הסתבכתי עם קהילה אלימה, אטומה, שלא מסוגלת לאפשר למישהו להביע שום תמיהה, ביקורת או שאלה. קהילה שמתיימרת להיות זו ש'מקבלת כל אחד באשר הוא' לא יכולה לקבל שאלה שהורים רבים שאלו את עצמם בבית".