אחרי שהפועל ירושלים הפסידה אמש הפסד מפתיע להפועל אילת וכבר לא נותרה מושלמת בליגת העל שבכדורסל, ידעו במכבי תל אביב כי ניצחון הערב על ראשון לציון יחזיר אותם לראשות טבלת ליגת העל.

השחקנים של גודס עלו בטירוף החל מהדקה הראשונה ופתחו פער ממנו המארחים מעיר היין לא חזרו, כבר בסיום הרבע הראשון, 22:13 לזכות הכחולים מתל אביב. הפער רק הלך וגדל והגיע עד 17 נקודות הפרש כשמי שבלט בכחול היה דווקא מרקז היינס ששמו נקשר לא מזמן כמי שעשוי לשלם את המחיר על פתיחת העונה הרעה של אלופת אירופה וכמעט שנשלח לחפש לעצמו קבוצה אחרת.

הכתומים עוד הצליחו לחזור למשחק, בעיקר בזכות הירדמות בהגנת הכחולים מתל אביב. אך מי ששוב היה שם עבור מכבי היה דווין סמית' שיחד עם היינס הצליחו להשאיר את הכחולים במרחק סביר מראשון לציון. בסיום, אלופת אירופה מנצחת בתוצאה 74:66 כשהיינס קולע 17 נקודות. 

גודס ממשיך את התקופה הנהדרת שלו כשמצליח לעלות בפעם הראשונה העונה אל המקום הראשון בטבלת ליגת העל ומשיג ניצחון שלישי ברציפות בשישה ימים. אם בהמשך ירצו במכבי להראות יכולת גבוהה יותר בליגה בארץ ובטח שבאירופה, עדיין הם יהיו חייבים לעשות שינויים בסגל.

היינס. סוף סוף השתחרר?
היינס. סוף סוף השתחרר?עודד קרני

במשחקים נוספים שהתקיימו הערב גם כן גברו דווקא קבוצות החוץ על המקומיים כשהפועל חולון הפתיעה בהדר יוסף את המקומיים האדומים מתל אביב, ועירוני נס ציונה הביסה בצפון את גלבוע גליל בתוצאה 83:67.

חולון כבר הובילה ביתרון דו ספרתי במשחק, אבל שחקניו של קטש לא ויתרו והצליחו להדביק את הפער בזכות עוד ערב גדול של רביב לימונד שחזר לעצמו בתקופה האחרונה ולא מפסיק לקלוע, ויינסי גייטס הנהדר.

אך כאמור, גם אלה לא הצליחו אל מול שחקניו הזרים של אלעד חסין. בסיום, ניצחון חוץ מפתיע של הסגולים מחולון 83:80.

קר שם בחוץ? לא היינו בונים על זה.