אלקין ונתניהו
אלקין ונתניהוצילום: מרים אלסטר, פלאש 90

בגלי צה"ל נחשפו הבוקר הקלטות משיחה סגורה של נתניהו עם פעילי ליכוד שבהן הוא מאשים את התקשורת ואת השמאל ברקיחת מזימות להדיחו.

"יש כאן ניסיון ברור ומובהק שמטרתו להפיל את שלטון הליכוד ולשים שם שלטון שמאל", נשמע נתניהו בשיחה סגורה עם חברי מרכז הליכוד. "זאת המטרה, חברים בזה מעורבים הרבה מאד גורמים, הרבה מאד מפלגות והרבה מאד גורמים בתקשורת".

רמז לדברים ניתן היה לקבל אתמול אז כינס ראש הממשלה עיתונאים לתדרוך פוליטי, ומחה על כך שהתקשורת מקדמת את יריביו מהשמאל והמרכז. "חברי הליכוד נתנו תגובה מוחצת לקמפיין התקשורתי נגדי, אני מקווה לתוצאה דומה בבחירות".

"אני מבקש להודות לחבריי וחברותיי, חברות וחברי הליכוד, שהביעו אתמול תמיכה גורפת בי ובהנהגתי את הליכוד והמדינה", אמר נתניהו בפתח דבריו. "יאיר רביבו, ראש עיריית לוד, אמר שהשמאל איחד אותנו - זה נכון. חברי הליכוד הבינו שיש קמפיין תקשורתי וציבורי אדיר, כמעט חסר תקדים בעוצמתו ובהיקפו, שתומך ומקדם כל פוליטיקאי ומפלגה שמתנגדים לממשלת ליכוד בראשותי".

ראש הממשלה הדגיש כי "לקמפיין יש מטרה אחת ברורה: להעביר את השלטון לידי מחנה השמאל, ולהעביר לשמאל את ההחלטות המכריעות על ביטחון ישראל, עתיד ישראל וכלכלת ישראל. חברי הליכוד נתנו תגובה מוחצת לקמפיין המתוזמר הזה, ואני מצפה לראות תוצאות דומות גם בפריימריז וגם בבחירות".