הרבנית בר שלום - בראש מועצת נשים

יו"ר ש"ס אריה דרעי והרבנית עדינה בר שלום, בתו של הרב עובדיה יוסף זצ"ל, כינסו מסיבת עיתונאים במהלכה הודיעו כי בר שלום תעמוד בראש מועצת נשים מייעצת יחד עם רעייתו של אריה דרעי, יפה.

בפתח מסיבת העיתונאים אמר דרעי, כי "בשבועות האחרונים קיימנו מספר שיחות הרבנית עדינה בר השלום ואנוכי. על העניינים העומדים על סדר היום. בראש מעיינינו עמדה השאלה מה מרן היה רוצה מאיתנו".

הרבנית בר שלום ציינה, כי "זה לא סוד שבמספר מפלגות הציעו לי לכהן מטעמן כחברת כנסת. שקלתי את העניין בכובד ראש וברצינות רבה. זה המקום להודות על כל ההצעות".

"בחרתי בדרך הקשה להישאר בבית הפוליטי שאבי זצ"ל הקים לפני 30 שנה ולהשפיע מבפנים", הוסיפה.

"לאחר שיחות רבות עם יו"ר התנועה הרב אריה דרעי, ממשיך דרכו של אבא זצ"ל, החלטנו להקים מועצת נשים שהרבנית עדינה בר שלום ואני נעמוד בראשה", הדגישה, "יכולתי לבחור בדרך הקלה ולהיות חברת כנסת".

דרעי הוסיף ואמר, "אני מודה לעדינה בתו הגדולה של מרן זצ"ל על הצעד שעשתה. היו לה הצעות רבות ממפלגות רבות. אני לא מבטיח משרות אבל אתן הנשים שלנו בש"ס תקבלו דלת פתוחה כדי לקדם את זכויות הנשים ותוכלו להשפיע".

דרעי התייחס ליחס המפלגה לשר לשעבר אלי ישי ואמר, "מרן אמר שהוא מחזיר את הפקדון שלקחתי מדרעי. מאז הלך איבדנו עוגן של המפלגה. יש לי הערכה לישי והצעתי לו להיות מספר 2 ותפקיד שר משום מה זה לא קרה. אני מקווה שהוא יבין מה מרן היה רוצה בשעה כזאת".