גפני וגולד. היום
גפני וגולד. היוםצילום: דובר ח"כ גפני

ח"כ משה גפני (יהדות התורה) נפגש היום עם שגריר בריטניה בישראל, מתיו גולד, אשר ביקש לשמוע את עמדת הציבור החרדי לקראת הבחירות הקרובות בישראל.

בנושאים המדיניים ציין גפני בפני השגריר גולד, כי הציבור החרדי לא זז מן העמדות האידיאולוגיות הקבועות המונחות ע"י גדולי התורה לאורך כל הדורות, וכי לאורך ההיסטוריה המפלגות החרדיות הוכיחו יציבות ונאמנות כאשר היו בממשלה, וכך יהיה גם בעתיד אם המפלגות החרדיות יצטרפו לממשלה, "המפלגות החרדיות מתואמות ביניהם, ואנו נעבוד גם יחד אחרי הבחירות, בשיתוף פעולה מלא".

הרב גפני אמר עוד כי הציבור החרדי לאורך כל השנים נטה יותר לכיוון הצד הימני של המפה הפוליטית, אך לגבי הקמת הממשלה העתידית, הכל פתוח ורק לאחר הבחירות יחליטו המפלגות החרדיות במי לתמוך לראשות הממשלה.

לדבריו, "אין לנו רצון להגיע לשלטון או לבחור בצד כזה או אחר, אנחנו נמצאים במפלגות יציבות ולא במפלגות אווירה זמניות אשר מתפרקות אחרי כמה שנים, וההיסטוריה מעידה כמה הציבור החרדי היה נאמן לדרך האידיאולוגית והערכית שלו גם בנושאים המדיניים וגם בנושאים החברתיים והכלכליים".

"פעלנו לטובת כלל הציבור, כדי שהחברה תהיה חזקה ויציבה, כדי שהמשק יהיה יציב וכדי שמפעלים לא ייסגרו, ושיהיה טוב יותר לכל חלקי העם", הוסיף גפני.