מרוץ הלפיד
מרוץ הלפידצילום: מועצה אזורית מטה בנימין

1,000 תלמידים השתתפו אתמול (שלישי) ערב נר ראשון של חנוכה, במירוץ הלפיד שהתקיים בעלי. בתום המירוץ התקיים טקס בנוכחות ראש המועצה אבי רואה.

תלמידי כיתות ה'-ו' מפסגות, שילה, עופרה, כוכב השחר, כוכב יעקב, מעלה מכמש ועלי, התכנסו ביישוב למירוץ הלפיד המסורתי של המועצה האזורית מטה בנימין. התלמידים יצאו לריצה בת כ-2 ק"מ, בשלושה מקצים לכיוון משכן עלי וממנו.

בנוסף, צפו התלמידים בקטעי נגינה של התזמורת הייצוגית של בית הספר ''אוהל שילה'' בנים וצפו בהצגה "יואלוס" אשר מדברת על גבורה פנימית וגילוי הלב היהודי מול הכח השחצני והיופי החיצוני דרך סיפור הקרבות על המכבים, מאת תאטרון 'נקודה טובה'.

בסיום המירוץ נערך טקס הדלקת משואה לכבודם של המכבים וממשיכי דרכם. בטקס ברכו את התלמידים ראש המועצה רואה, מנהל אגף החינוך אריאב יוסט ומנהל המתנ"ס עמית קדמון.

ראש המועצה אמר בטקס לתלמידים, "אתם ממשיכי דרכם של המכבים. המכבים שלטו בארץ ישראל ומתוכם קמו מנהיגים וכוהנים גדולים וכמובן יהודה המכבי אשר החזיר את בית המקדש לידי היהודים. לכם יש את הכח לשנות אם תרצו ואתם דור העתיד של העם היהודי. אני גאה בכם על הריצה ועל ההשתתפות ומאחל לכם חג שמח".