יו"ר הבית היהודי, שר הכלכלה נפתלי בנט, התראיין לרשת הטלויזיה CNN ותקף את הדרישה שישראל תצא משטחי יהודה ושומרון.

"ישראל לא תחלק את הבירה שלה, ישראל לא תחלק את הארץ", קבע בנט בראיון והסביר כי "ישראל מהים לגבול המזרחי זה נסיעה של 15 דקות. ב- 15 דקות במכונית אתה חוצה את ישראל, אנחנו משוגעים? אתה לא יכול להגן על עצמך זו התאבדות".

בנט הדגיש עוד כי הוא לא מוכן לתתלערבים שליטה על אדמות נוספות, "כל פעם שעשינו את זה ב-20 שנה האחרונות זה גרם למתקפות מאסיביות על אזרחים ישראלים. זו פשוט לא מדיניות חכמה. אני לא אעשה זאת, ואני אומר זאת בצורה ברורה. אני חושב שאחרים קצת מעורפלים בקשר לזה. אני מאוד ברור. איתי אתה יודע מה תקבל".

במענה לשאלה האם לא יסכים לעולם להקמת מדינה פלסטינית השיב "נכון. הרעיון לבתר מדינה, לחלק את ירושלים, לחלק את המדינה ולחתוך אותה לא ישים. כשעשינו את זה בעזה – נתנו להם את עזה וזה נהפך לאפגניסטן נוראית באמצע ישראל. אנחנו לא יכולים לעשות את זה שוב. אנחנו לא יכולים להתאבד. אנחנו חייבים להיות יותר רציונאליים".

בנט אמר שאינו חושש שחוק הלאום הוא שיעורר חרם ועיצומים נגד ישראל. "זו פשוט אנטישמיות. אנחנו המדינה היחידה שדואגת למיעוטים שלה, המדינה היחידה שכולם יכולים להצביע בה - ערבים ויהודים. אנחנו לא עורפים ראשים, אנחנו מרשים לנשים לנהוג, לא כמו במדינות ערביות אחרות. אז להצביע על המדינה היהודית כמטרה לחרם ועיצומים זו אנטישמיות מובהקת, ואין לי שום סימפטיה לזה".