גופשטיין: לא ישתיקו אותנו

יו"ר להב"ה, בנצי גופשטיין, הבהיר בצאתו מאולם בית משפט השלום בירושלים כי לא ישנה את דרכי פעולת הארגון בראשו הוא עומד.

"הפרקליטות של מדינת ישראל חושבת שאסור לדבר פה. רציתי לגלות לפרקליטות, לשי ניצן, זה לא הקג"ב פה, זה מדינת ישראל. אנחנו נדבר ואף אחד לא ישתיק אותנו. נמשיך להילחם בהתבוללות, זה יהדות, זה לא גזענות, ואני קורא לכולם לא לשתוק, היום זה אני, מחר זה אתה", אמר גופשטיין.

לדבריו, "כשאתה תגיד ברוך ה' שלא עשני גוי יכולים לעצור אותך, אל תשתקו על זה".

גופשטיין הוסיף, "החשד הסביר היחיד אלו דברים שאמרתי בתקשורת, מחר יחקרו אותי על דברים שאמרתי עכשיו. אני אמשיך לדבר בתקשורת ואף אחד לא יסתום לי את הפה".

גופשטיין פנה לרבנים וביקש את תמיכתם, "אני קורא לכל רב להוציא קול ברור ולהגיד שהמעצר הזה על המלחמה בהתבוללות הוא חרפה. אף רב לא יכול להגיד לי זה לא יקרה. אסור לשתוק".

נזכיר, כי שופט בית משפט השלום בירושלים, ירון מינטקביץ', האריך ביום אחד בלבד את מעצרם של שלושה מתוך עשרת פעילי ארגון להב"ה שנעצרו השבוע, ובתוכם יו"ר הארגון בנצי גופשטיין.

המשטרה ביקשה להאריך את מעצרם של השלושה בשבעה ימים, אך השופט דחה את הבקשה והבהיר כי ללא התפתחות משמעותית בחקירה לא יוארך מעצרם פעם נוספת.

במידה שלא תוגש בקשה נוספת להארכת מעצרם של השלושה הם ישוחררו מחר (שישי) לשלושה ימי מעצר בית ויאסר על כל אחד מהם ליצור קשר עם מעורבים נוספים בפרשה במשך שלושה ימים נוספים.