שחקני בית"ר מודים על התמיכה
שחקני בית"ר מודים על התמיכהדף הפייסבוק של המועדון

נכון, כדורגל משחקים 90 דקות, אבל הערב (מוצאי שבת) בית"ר ירושלים ומכבי חיפה שיחקו רק 15 דקות. 

במשך 75 הדקות הראשונות של המשחק לא ראינו כדורגל גדול על כר הדשא, כשהירוקים מחיפה תקפו ובית"ר בעיקר התגוננה וניסתה לצאת למתפרצות. הירוקים הגיעו למספר הזדמנויות שבחוסר מזל מיאנו להיכנס אל תוך שערו של קליימן הבית"רי.

בדקה ה-69 לירושלמים נדלק זיק של תקווה כשגוסטבו בוקולי החיפאי הורחק לאחר כרטיס צהוב שני, אבל כמו לפני שבוע מול הפועל באר שבע, גם הפעם דווקא כשהם ביתרון מספרי ספגו הצהובים שחורים משער שהגיע בדקה ה-75 מרגליו של אלון תורג'מן.

אוהדי הירושלמים שהטריחו את עצמם עד לאצטדיון המפואר בסמי עופר כבר תיכננו לצאת לכיוון הבירה בחזרה אבל אז הגיע איציק כהן הירושלמי, ובתוך 3 דקות הבקיע שני שערים. תומר סוויסה שכבר היה בדרכו מחוץ לקבוצה הירושלמית, כבש שער נוסף ממש על סף סיום המשחק כשהשוער החיפאי נמצא מחוץ לשערו שלו וקבע - 3-1 לזכות בית"ר וניצחון ראשון לאחר זמן רב.

אחרי תוצאת התיקו שסחטה מול מכבי ת"א במשחקה האחרון באצטדיון סמי עופר, הפעם הצהובים שחורים יצאו עם ניצחון מהאצטדיון החדש שבחיפה. סמי עופר המבצר החדש של בית"ר?

מנחם קורצקי, מאמן בית"ר שכבר היה עם רגל וחצי מחוץ לקבוצה אחרי עוד הפסד, נשאר לעוד מספר משחקים. לפתע, בית"ר שכבר הייתה במרחק של 4 נקודות מהקו האדום, מדורגת במקום החמישי בטבלת ליגת העל עם אותו מספר נקודות כמו מכבי חיפה. פלייאוף עליון זו המטרה.