מתקדמים. עמונה
מתקדמים. עמונהפלאש 90

הרב יאיר פרנק, רבו של הישוב עמונה, קורא למצביעי הפריימריס בליכוד ובבית היהודי לתמוך רק במועמדים שיתחייבו לפעול בכל דרך להסדרת ישובו שכזכור על פי החטת בג"ץ עשוי להיעקר.

במכתב גלוי שפרסם למתפקדי הליכוד והבית היהודי, כותב הרב פרנק: "ביום חמישי האחרון פרסם בית המשפט העליון פסק דין בו הוא מורה על פינוי כל הישוב עמונה בעוד שנתיים. הישוב עמונה שבמטה בנימין הוקם לפני כשמונה עשרה שנה, חיות בו באושר כארבעים משפחות, שהקימו בו קהילה לתפארת. לצערנו בג"ץ נסחף אחר רצונות השמאל הסהרורי, והורה לגרש משפחות על ילדיהם, למרות כל טענותינו ההגיוניות והמוסריות".

"מעתה האפשרות העיקרית למנוע את הפשע היא באמצעות חקיקה בכנסת, שתסדיר את הישוב אחד ולתמיד. בעוד ימים מועטים אתם הולכים לבחור את נציגיכם בכנסת, במפלגות הליכוד והבית היהודי. בקשנו מכם היא פשוטה - הצביעו אך ורק למתמודד שיכריז כבר כעת שיפעל בכנסת בכל כוחו והשפעתו (ולמי שזה רלוונטי בשבילו - בממשלה) להסדרה חוקית של הישוב עמונה, שתמנע את הפינוי הנפשע והמיותר".

"לצורך כך הוא צריך גם להכריז כי יצטרף לשדולה מיוחדת שתוקם בכנסת הבאה לצורך כך - 'השדולה למען הסדרת הישוב עמונה'. חברי הכנסת הם שליחים של הציבור, ובראש ובראשונה - שלכם, מתפקדי המפלגות. בעת הזאת, ערב הבחירות, אנו יכולים לוודא שהשליח אכן יפעל למימוש רצונותיהם של שולחיו", כותב הרב פרנק הקורא להפיץ את מכתבו בקרב המתפקדים "בכדי שאכן יפעל את פעולתו לטובה".