חגית ריין
חגית רייןערוץ 7

חגית ריין, אימו של רס"ן בנייה ריין ז"ל, שקיבלה את הצל"ש על פעילותו הנועזת במלחמת לבנון השנייה, שמחה בשביל כל ההורים שיזכו לקבל את הצל"ש יחד עם ילדיהם, "כשראיתי את הרשימה שמחתי, רוב אלה שמקבלים, חיים איתנו, חוץ משניים. הם יבואו יחד עם הוריהם לקבל את הצל"ש, ולא כמו החוויה שאנחנו עברנו, לקבל את הצל"ש ללא בנייה".

לדבריה את הצל"ש צריכים לתת לכל החיילים שהשתתפו בצוק איתן, "אתמול ראיתי בעיתון הארץ ברכה של נתן זך לאבו מאזן שפנה נגד ישראל לבית הדין בהאג, חיפשתי הבוקר את הברכה של נתן זך למקבלי הצל"שים ולא מצאתי. לכן חשוב לי לעלות ולברך את כל מקבלי הצל"שים וכל החיילים שהשתתפו בצוק איתן".

ריין סבורה שצריך להעניק צל"ש לכל הלוחמים ששוכבים ונאבקים למען החלמתם בימים אלה, "אני מבקרת מדי שבוע את הפצועים בשיקום בתל השומר ואני מצדיעה להם, הם כבר שוכבים שם חצי שנה ונאבקים. אני רואה את סגן אלוף שי סימן טוב, המפקד המוערך של גדוד 12 של גולני, והייתי נותנת לו צל"ש, הוא משותק מלמעלה למטה והחיוך לא מש מפניו, הוא אומר לי שאת החיוך החמאס לא ימחוק לו, הוא מודה לה' שהוא נושם והוא ואשתו דניאל מתמודדים עם זה בגבורה בלתי נתפסת. אני רוצה לתת צל"ש גם להורים של של מפקד סיירת צנחנים רס"ן חגי בן ארי ששוכב משותק ופגוע, בלי יכולת ליצור בנתיים קשר עם אשתו והילדים. מגיע להם ולהבדיל גם לכל  החללים ולבני משפחותיהם צל"ש גדול".